Hogy erre van-e egyáltalán szükség egy ilyen ismert brand esetén és hogy ez mennyire lesz működőképesebb, mint az eddigi hagyományos megjelenések, azt nem tisztünk megítélni, de a cég által a világ két vezető gamer influenszerének nevezett arccal már biztosan kooperálni fog a világcég.
Az egyik a gamer világban már nem először felbukkanó Alan Walker, akinek a neve legutóbb - megkérdőjelezhető hatékonysággal - egy Asus ROG kampány kapcsán merült fel, a másik pedig Twitchezők körében lehet ismerős, a félmilliós követőtáborral és videónként tíztől egy-két százezer megtekintésig váltakozó AverageJonas.
Mellettük a Twitch értékesítési vezetője, Sarah Iooss segítségével népszerűsítik majd a platformon az új logó mellett az új márkafilozófiát is, ami a Real Magic (itthon Nyiss a csodára) nevet kapta a keresztségben, és a cég elképzelése szerint mindenkit az emberiség valódi varázslatának ünneplésére hív. A gamer videós platformon tehát mostantól jelentősebb jelenlét várható, de hogy ezen kívül hosszú távon mik még a tervek, az egyelőre kérdéses.
Van reklám videónk is: