GTA Chinatown Wars: A sikerhez több reklám kellene

2009. december 10.
1.9891
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Yoyo profilja, adatai
Yoyo
Cammie Dunaway, a Nintendo of Amerika marketingért felelős osztály főnöke úgy véli, a játékokat sokkal tovább kell reklámokkal hirdetni, mint ami mostanában megszokott.

Véleményét a Nintendo DS-en debütált GTA: Chinatown Wars kapcsán fejtette ki, szerinte ugyanis a játékból még többet adhatnának el a jövőben, ha megfelelő marketinggel támogatnák meg ez után is. Ha nem hagynák abba a GTA: Chimatown Wars reklámozását, akkor új rétegek figyelmét hívhatnák fel a produktumra.

"Sokfajta játéktípusnál figyeltük meg a Nintendo DS-el kapcsolatban, hogy jóval később fedezik fel a játékokat az emberek, mint a megjelenés első pár hete. Ehhez azonban arra is szükség van, hogy a produktum később reklámokkal is meg legyen támogatva. A régi modell, miszerint egy játékot pár hétig reklámozunk a TV-ben, már nem állja meg a helyét, az átlagemberek gyakran csak hónapokkal később ruháznak be egy adott termékre. Ezért van, hogy el is felejtkeznek egy-két produkcióról, ezt pedig egy hosszabb reklámkampánnyal ki lehetne védeni. Remélem, a GTA: Chinatown Wars esetében nem követjük el a szokásos hibát, és megtámogatjuk további hirdetésekkel a játékot." A GTA: Chinatown Wars igen rosszul telesített megjelenésekor, hiszen Amerikában az első héten mindössze kilencvenezer példány fogyott, a második héten ez a szám hetvenötezerre csökkent.
1 hozzászólás

Vendég

15 éve, 7 hónapja és 6 napja

superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr a legjobb jatek!!!!koszke!!!:-*

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja