Golden Axe: Beast Rider: Az aranybárd visszavág

2008. május 17.
6.8581
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Az 1989-ben, a Sega System 16B típusú árkád gépén debütált hack'n'slash hoszzú idő után újra feltámad hamvaiból, hogy elvezessen minket a brutális barbárok korába, ahol hatalmas szörnyek és vérszomjas teremtmények uralják a tájat.

A fantasy világban nem csak a hatalmas pallosoké és bárdoké a főszerep, hanem a jó, öreg mágiát a szolgálatunkba állíthatjuk, hogy leszámoljunk végtelenül gonosz, halált és pusztítást hozó ellenségeinkre.

A Sega egy újabb klasszikusát gondolja újra, faragja át alaposan, hogy a mai követelményeknek megfelelve ismét szervírozza nekünk. Hogy ebből egy csúfos bukás kerekedik-e, vagy egy egészen élvezhető anyagot kalapál-e össze, azt még korai lenne megjósolni, de a legfrissebb képanyagok sem kecsegtetnek sok jóval, ami a készülődő játék küllemét illeti. Mint ahogyan azt a 16 Bit-es verziókban is tehettük, ezúttal is felpattanhatunk hatalmas, erőtől duzzadó teremtmények hátára, hogy onnan nagyobb hatásfokkal szórjuk a halált.

A magunkhoz ragadott fegyverek fejleszthetők lesznek, egyre pusztítóbb eszközöket tákolva össze. A történet az eredeti Golden Axe-ban elmeséltek előtt játszódik, hogy mennyivel, azt egyelőre nem tudjuk pontosan. A főhősünk ezúttal nem Tarik, a barbár lesz, hanem, Tyris Flare, aki félig gladiátor, félig barbár és bár ízlés dolga, elég vadítóan hat az erősebbik nemre. A készítők ismerős barátokat és ellenségeket is felvonultatnak majd a kalandjaink során, amelyet szeptember elején vehetünk majd kézhez. Befutottak a legfrissebb látnivalók, vegyétek szemügyre az anyagot.

A Golden Axe: Beast Rider PlayStation 3-on és Xbox 360-on érkezik tehát hamarosan, mely egyfajta fantasy hack'n'slash/RPG hibrid lesz.


Golden Axe: Beast Rider: Az aranybárd visszavág - 2. kép


Golden Axe: Beast Rider: Az aranybárd visszavág - 3. kép


Golden Axe: Beast Rider: Az aranybárd visszavág - 4. kép


Golden Axe: Beast Rider: Az aranybárd visszavág - 5. kép


Golden Axe: Beast Rider: Az aranybárd visszavág - 6. kép


Golden Axe: Beast Rider: Az aranybárd visszavág - 7. kép

8 hozzászólás

Vendég

17 éve, 3 hónapja és 19 napja

ZX spectrumon el voltam ájulva a JETPAC-tól. Aztán mikor lekaptam (800 MS point) a JETPAC REFUELED-et, majdnem bántalmaztam a gépet. ;-) :-)

Spectrumon órákon át körbe-körbe járt az ember a 4 űrhajótípus között, az új programnál pedig pfööööö... 10. pályán game over. A retro részt is hiába töltöm be, sokkal gyorsabbak az ellenfelek mint a régi spectrumon.

Kár érte...

válasz erre

FutuRetrO

17 éve, 3 hónapja és 20 napja

Vendég írta:
Ugyanez figyelhető meg a régi nagy filmeknél is. Egyszerűen nem hozható vissza a hangulat. Mások a fejlesztők, más elánnal készíti az adott csapat, sokszor maga a koncepció is más. A retro nem véletlenül tölti el az embert jóérzéssel ilyen játékok kapcsán. Akkor sokkal nagyobb, különleges volt egy ilyen játék mint ma. Manapság naponta jelennek meg a hasonló tömegtermékek.
Maximális egyetértésemet tudom kifejezni. mosolygó smiley Szépen szóltál, nagy igazság. A Superman Returns-ön majdnem sírva fakadtam és még sorolhatnám mind mozis, mind pedig játék fronton. Régi motorosoknak ott a MAME, egy aranybánya, az efféle művekből meg köszönjük, mi nem kérünk.

válasz erre

Vendég

17 éve, 3 hónapja és 20 napja

Ugyanez figyelhető meg a régi nagy filmeknél is. Egyszerűen nem hozható vissza a hangulat. Mások a fejlesztők, más elánnal készíti az adott csapat, sokszor maga a koncepció is más. A retro nem véletlenül tölti el az embert jóérzéssel ilyen játékok kapcsán. Akkor sokkal nagyobb, különleges volt egy ilyen játék mint ma. Manapság naponta jelennek meg a hasonló tömegtermékek.

válasz erre

FutuRetrO

17 éve, 3 hónapja és 20 napja

Nekem sem a képek nem tetszenek, sem pedig a koncepció. Vegyünk néhány régi 2D-s visszatérőt..., Final Fight (Capcom) - Final Fight Streetwise - bazi nagy bukta, After Burner (Sega) - After Burner Black Falcon - nem tarolt, King Of Fighters (SNK) - King Of Fighters Maximum Impact - gyalázat. A régi nagy visszatérőkre nem szentelnek elég nagy figyelmet és siker is ritkán lesz belőlük. Szerintem ez is hasal majd, de ne legyen igazam. mosolygó smiley

válasz erre

marco

17 éve, 3 hónapja és 20 napja

Hát a képek alapján nem olyan rossz a dolog. Vagy a játékmenet miatt tartasz a befürdéstől?

válasz erre

marco

17 éve, 3 hónapja és 20 napja

Én is imádtam. PC speakeren és covoxon is ömlött a digi hang.mosolygó smiley De adlibon csodás volt!kacsintó smiley

válasz erre

FutuRetrO

17 éve, 3 hónapja és 20 napja

Bizony ám. mosolygó smiley Sega Mega Drive-on összesen 3 fő epizód jelent, abból az utolsó csak japánban és volt egy face-to-face bunyós anyag is árkád-on illetve Sega Saturn-on, meg egy Revenge Of Death Adder szintén Mega Drive-on, de az más perspektívát használt. Nekem még Master System-en volt meg az első epizód. menő smiley De akik C64-et nyüstöltek annó, azok számára is ismerős lehet. Nagy legenda volt ez az anyag, csak attól tartok, hogy irdatlanul befürödnek ezzel az új epizóddal.

válasz erre

Vendég

17 éve, 3 hónapja és 20 napja

Huh, de jó kis game volt! Volt belőle pc-s változat is, ment osztott képernyőn. Egyike volt az első VGA-s játékoknak. 3 választható karakter volt a barbár, amazon és a törpe. Úgy emlékezem a törpének volt a legerősebb a varázslata.

A 2D-s változat letölthető az arcade szekcióban a LIVE-ról is.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaXTomiX0029 profilja