FutuRetro kolléga már prezentált néhány ütős képet (lásd előző hír), most pedig nekem sikerült rátenni a mancsom egy eddig még nem látott videóra. A manapság divatos fejlesztői kommentárokból (azaz developer diaryból) kapunk ismét az arcunkba egyet. A fejlesztő bácsik a játék hanghatásairól, azok fontosságairól beszélgetnek nekünk jó 5 percben.
Kihangsúlyozzák, hogy a nagyszerű atmoszféra megteremtésének egyik leglényegesebb alappillérei a megfelelő időben, megfelelő helyen felcsendülő zörejek, hangok. Biztosítják róla a lelkes játékosokat, hogy ők nagyon-nagyon oda fognak erre figyelni.
Az Electronic Artsnál hirdetett forradalmian új irányvonal (a pénzt tonnaszámra szállító, de kevés újdonságot tartalmazó folytatások mellett eddig ismeretlen címeket is szeretnének bevezetni a piacra) egyik zászlóshajója a Dead Space. Annak ellenére, hogy mindenki körberöhögte a kiadót, amikor meghirdette a fentebb már említett játékpolitikáját, kénytelenek vagyunk belátni, hogy az EA nem a levegőbe beszélt (hála az égnek).
A Dead Space-ben nem egy tökös katonát, hanem egy mérnököt alakítunk, akinek fel kell vennie a harcot az űrhajót megszálló idegen entitásokkal. A fiatalember neve Isaac Clarke (finom tisztelgés a sci-fi irodalom talán két legnagyobb írójának: Arthur C. Clarke-nak és Isaac Asimovnak), és inkább furfanggal, mint söréttel száll szembe a csúnyaságokkal.
Megjelenés továbbra is 2008. októberében, PC, X360 és PS3 platformokra.
#tv#