A Ghost of a Tale Lionel Gallat egyszemélyes projektjeként kezdődött, de tavaly egy nagyobb fejlesztőcsapat talált rá egy sikeres IndieGoGo kampány után. Gallat egyébként többek között olyan filmeken dolgozott, mint az Egyiptom hercege, az Irány El Dorado és a Cápamese. A Ghost of a Tale több aspektusát is részletezte fejlesztői blogján az elmúlt pár hónapban, köztük a játék mögötti háttérsztorit, beleértve a lopakodási és harci mechanikát is.
A legutóbbi Gamescom trailer bemutatja Tilo-t, a rágcsáló főszereplőt, amint útja során őröket igyekszik elkerülni. A környezet legnagyobb része homályosan bevilágított börtönökből áll, de amint Tilo a felszínre kerül, kiderül a kinti világ élettel telibb. Jól működő kontraszt áll fenn az aranyos egér és vészjósló környezete között.
Gallat azt nyilatkozta, hogy a Ghost of a Tale főképpen egy PC cím lesz, ám a Microsoft helyet szorított a játéknak Xbox One konzolra is a 2015-ös megjelenéshez.
#tv#