A számítógépgyártó szóvivői a tegnapi napon azonban közzétették, hogy sikerült megegyezésre jutniuk a lemezkiadókkal, miszerint ezután is 99 centért vásárolhatnak majd a felhasználók zeneszámokat az online boltból - adta hírül a Financial Times. Korábban a zeneipar felvetette a "flexibilis árrendszer" kialakításának a lehetőségét, miszerint az ismertebb és közkedvelt dalok árain valamelyest emelni, a kevésbé keresett művészek darabjainak letöltési árait pedig csökkenteni kellene.
Steve Jobs azonban szembeszállt a kapzsi kiadókkal, és hosszas tárgyalássorozatok eredményeképp meggyőzte azokat, hogy értelmetlen volna felhagyni az eddig jól bevált rendszerrel. A Universal, Warner Music, EMI és a Sony BMG vállalatok valószínűleg figyelembe vették, hogy az iTunes Music Store mintegy 80%-os piaci résszel bír az Egyesült Államokban, és belátták, hogy kénytelenek továbbra is támogatni 99 centes egységes értékesítési árat. "Szükségünk van az Apple-re. Függünk tőlük."- kommentálta a történteket a zeneipar részéről az egyik menedzser.