A szoftver igazán sikeresnek mondható, hiszen két héttel ezelőtt még hárommillió virtuális gazdasággal rendelkezett, most azonban az adatok is arról árulkodnak, hogy egyre több játékos csatlakozik a farmerek világába. A hamburgi Bigpoint kiadó mindent megtesz annak érdekében, hogy népszerűsítse a termékét, ezért masszív reklámkampányok lebonyolításában is részt vesznek.
Az alkotásban az a felhasználók célja, hogy egy virágzó gazdaságot építsenek fel, termeszthetnek gyümölcsöket, zöldségeket, tenyészthetnek állatokat és folyamatosan bővíthetik a saját épületeiket. A produktum szeretné megdönteni a Bigpoint kiadó másik két matériájának rekordjait is (a lövöldözős DarkOrbit jelenleg 37 millió játékossal rendelkezik, míg a Seafight 28 millióval), de ez beletelik még egy kis időbe, mire az említett programokat megelőzi a tanyasi végtermék. A kiadó nagyon pozitívan áll hozzá az egész alkotáshoz, hiszen szerintük már nem kell sokat várni arra, hogy a valósághű világ elérje az ötmilliós felhasználói számot.