Ezért nem lesz multiplayer a Sekiro: Shadows Die Twice-ban

2018. június 17.
6.2121
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Manapság fogyatkozóban van a csak single player-re kihegyezett játékok száma, de szerencsére nem csak a többjátékos mókáknak van piaca, és most a FromSoftware is igyekszik előbbiek sorát gyarapítani új játékukkal.

A Dark Souls játékokat is jegyző FromSoftware-től nyilatkozott Robert Conkey, aki elmondta, hogy azért nem lesz a játékban multiplayer, mert egy többjátékos kaland esetében úgy kell egyes fő ellenségeket megalkotni, hogy azokat több játékos számára is balanszolják, és azt is figyelembe kell venniük, hogy milyen kasztokkal mehetnek neki az adott ellenfélnek, ezzel korlátok közé zárva a fejlesztést.

Azáltal, hogy a Sekiro: Shadows Die Twice csak és kizárólag single player élmény lesz, nincsenek a fejlesztők korlátok közé szorítva, ezáltal olyan megoldásokat is pakolhatnak a játékba, melyet korábban a Dark Souls-okba nem tehettek, hisz ott volt lehetőség multiplayerre. A Sekiro: Shadows Die Twice 2019 elején jön ki PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra.
6 hozzászólás

WarriorAutobot

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Kellenek a jó Single Player játékok! mosolygó smiley

válasz erre

petrovicsz

6 éve, 3 hónapja és 11 napja

2018-ban nagyon fura ilyet olvasni, és egyben nagyon örömteli is! mosolygó smiley Ritka a single player játék, a jó single playver pedig még ritkább. Remélem tényleg király lesz!

válasz erre

Mordorer

6 éve, 3 hónapja és 11 napja

RyutheStaR írta:
A Souls játékokban sem volt gond a multi...ezek csak kifogások és felesleges körök.
Valljuk be őszintén, szerintem totál megirigyelték a Nioh sikerét. A Souls részek már kezdtek nagyon fantáziátlanok lenni, legalább is az első és a 2. rész még jó volt, de a 3.rész már inkább SoulsBorne lett és rövid, annyira nem estem tőle hanyatt, egynek elment. Én amondó vagyok, hogy a Bloodborne-al kellett volna még kezdjenek valamit, az egy jó anyag volt és bőven van még benne potenciál.
Jah, egyébként az meglepő már, hogy az Activision lett a kiadó és nem a Bandai....érdekes. Személy szerint a Nioh 2-t sokkal jobban várom, mint ezt, hiába hasonló kategória. Az első Nioh annyira mestermű lett, hogy kétlem, hogy ugyanezt a vonalat képes lesz követni a Sekiro és felér majd hozzá minőségben. De ne legyen igazam! mosolygó smiley (Mindkettőt megveszem természetesen.)
Egyetértek, felesleges porhintés ez csak. nem volt rá idejük, később akarják mellécsapni, külön fizetős verzióban lesz, stb stb, bármi lehet. Persze ettől függetlenül nagyon kíváncsian várom! mosolygó smiley

válasz erre

RyutheStaR

6 éve, 3 hónapja és 11 napja

A Souls játékokban sem volt gond a multi...ezek csak kifogások és felesleges körök.
Valljuk be őszintén, szerintem totál megirigyelték a Nioh sikerét. A Souls részek már kezdtek nagyon fantáziátlanok lenni, legalább is az első és a 2. rész még jó volt, de a 3.rész már inkább SoulsBorne lett és rövid, annyira nem estem tőle hanyatt, egynek elment. Én amondó vagyok, hogy a Bloodborne-al kellett volna még kezdjenek valamit, az egy jó anyag volt és bőven van még benne potenciál.
Jah, egyébként az meglepő már, hogy az Activision lett a kiadó és nem a Bandai....érdekes. Személy szerint a Nioh 2-t sokkal jobban várom, mint ezt, hiába hasonló kategória. Az első Nioh annyira mestermű lett, hogy kétlem, hogy ugyanezt a vonalat képes lesz követni a Sekiro és felér majd hozzá minőségben. De ne legyen igazam! mosolygó smiley (Mindkettőt megveszem természetesen.)

válasz erre

fighterlaci

6 éve, 3 hónapja és 11 napja

Magyarul túl sok idő lenne nekik. Oké. röhögő smiley

válasz erre

Eltohn

6 éve, 3 hónapja és 11 napja

Nagyon örülök neki hogy egyre több fejlesztő tér észhez. mosolygó smiley

válasz erre
Sekiro: Shadows Die Twice
17.799 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja