Kamiya egyenesen az első részig vezetett vissza minket a történelemben, és emlékeztette a rajongókat arra, hogy ők független fejlesztők, akik a játékkiadókkal szerződnek annak érdekében, hogy pénzt kaphassanak a fejlesztési költségek fedezésére, így az első rész alkalmával a Sega biztosította az első Bayonetta financiális hátterét, ergo ők lettek a jogtulajdonosok, és csak ők határozták meg, hogy milyen platformokra jelenjen meg a játék.
A Bayonetta 2 esetében már kicsit bonyolultabb volt a helyzet, hiszen ebben az esetben bár először a Sega állt a fejlesztők mellé, de Kamiya elmondta, hogy a kiadó végül kihátrált mögülük, és ezután került a képbe a Nintendo, akik átvették a jogokat, és ők döntötték el, hogy a folytatás kizárólag Nintendo Wii U-ra jelenjen meg.
Kamiya szerint a Bayonetta 3 esetében kezdettől fogva a Nintendo áll mögöttük kiadóként, ők pumpálják a pénzt a projektbe, hiszen egyedül soha nem tudtak volna elindítani egy ekkora munkát, és mivel a jogok az ő kezükben vannak, ezért a kiadó határozza meg a platformlistát, ergo ők döntötték el azt is, hogy a játék csak Nintendo Switch-re érkezzen.