Elkészült az OKAMI a revolúcióra!

2008. február 11.
1.8791
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
A Capcom annó alapított egy saját stúdiót, melynek a Clover nevet választották és néhány zseniális alkotás erejéig életben is tartották, mielőtt bezárták.

Az első bombájuk a kissé komolytalan, ám annál élvezetesebb Viewtiful Joe volt, melyet Nintendo Game Cube-ra hegesztettek össze, majd később érkezett a PlayStation 2-es átirat is. Folytatást is kapott a találmány, de ekkor már egy vadonatúj koncepció körvonalazódott a Clover-es fejekben.

Meg is született az OKAMI. Ez a játék egy lélegzetellálító megvalósítással bíró, japán népmeséken alapuló mestermű volt. A Cel Shading technológiával megjelenített grafika elhozta számunkra az életre kelt, interaktív rajzfilm élményét. Amaterasu, a fehér farkas isten útra kel, hogy megtisztítsa a világot a sötét démonok uralmától. Persze nem csak a külcsíny számított unikumnak, hiszen olyan új és forradalminak számító megoldások voltak benne, melyeket korábban még sehol sem láthattunk. Ilyen például az ecset használata. Kimerevedik a kép és mi egyetlen mozdulattal lombot rajzolhatunk a fának és látjuk amint virágba borul farkasunk léptei nyomán a növényzet. Csodálatos látvány.

A Capcom startégiai igazgatója, Christian Svensson elárulta, hogy végre elkészült a Nintendo Wii átirat is, melyet már csak tesztelniük kell, majd ezt követően fényesre polírozniuk, de a munka oroszlánrésze gyakorlatilag lezárult. Az úr elmondta, hogy újításokra ne nagyon számítsunk, mert a PlayStation 2-es verzió szinte megmaradt tartalmi eredetiségében, ám még így is 40-60 órás tiszta játékidőt garantál számunkra. Néhány érdekes részlettel is szolgált a Capcom hivatalos fóruma.

- az ecset használata nagyjából 10 perc gyakorlás után sajátítható el
- a pontosság nem igazán számít, sokkal inkább gyors csapásokra és jó csuklóra lesz igazán szükségünk a sikerhez
- nem lesz tartalmi bővítés, ám ennek ellenére is 40-60 órás játékidő várható
- a dialógusok átugrásának lehetősége
- a Wii verzió készen áll a tesztelésre és az utolsó símítások vannak már csak hátra
- megfelelően belőtt marketing lesz látható, hallható, de nem készül TV reklám
- csak csekély időbeli különbség várható az EU és US megjelenések között
- becsült megjelenés: március magassága
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
Kisember001 profiljaKisember001 profiljamarco profilja