Merthogy egy jelentés szerint annyira megcsappant odabent a létszám - ezzel együtt pedig a morál -, és a Fortnite miatt annyira sok a teendő, hogy voltak olyan időszakok, amikor a stúdióban 70, sőt akár 100 órás munkaheteket is le kellett nyomniuk a fejlesztőknek, ami azt jelenti, hogy a hét minden napján több mint 14 órát kellett teljesíteniük.
Ez gyakorlatilag a rabszolgaság egyik metaforája - noha odakint legalább bizonyára meg vannak fizetve ezért a sok túlóráért -, aminek hatására a Polygon úgy tudja, hogy a belső morál gyakorlatilag romokban van, egyre többen mondanak fel, a maradék pedig egyre komolyabb egészségügyi problémáktól szenved.
Nem véletlenül, hiszen bár a túlóra nem kötelező, mégis egyfajta belső nyomás van az embereken azért, hogy egyre többet vállaljanak, mert ellenkező esetben elveszíthetik az állásukat, és sokan nincsenek abban a helyzetben, hogy könnyedén váltsanak, noha bizonyára az Epic Games vezetői is tudják, hogy ez sokáig nem mehet így tovább, hiszen az efféle túlkapások és az állandó túlóra sehová nem vezet.