A stúdió egy olyan projekttel szeretett volna előállni, ami procedurális történetmeséléssel bírt volna, melynek lényege, hogy a döntéseink kihatással vannak magára a játékmenetre is, ezáltal minden egyes újrajátszás alkalmával más élményt kapott volna a játékos.
Alexis Kennedytől származik az információ, aki a BioWarenél dolgozott, mikor is 2017-ben megkereste őt a mára már bezárt cég, és egy zombis játékot akartak összerakni a már említett technikával, melynek semmi köze nem lett volna a The Walking Deadhez.
A bázismenedzselés és a nyersanyag gyűjtögetés is fontos mechanika lett volna, és sokkal inkább a gameplayre helyezték volna a hangsúlyt, azonban Kennedy elmondása alapján a Telltale-esek sosem tudtak igazán időt szentelni erre a projektre, a másik gond pedig az, hogy a procedurális történetmeséléshez rengeteg munkát kellett volna az írásba ölniük, hogy ne váljon túl repetitívvé a játék.
Bár már márciusban elkaszálták a projektet, mindenképp érdekes, hogy ilyenben is gondolkozott a megboldogult stúdió, és hajlandóak lettek volna kimozdulniuk a komfort zónájukból.