Ez esetünkben annyit jelent, hogy míg a konzolos verziók irányítása kontrollerhez lesz igazítva, addig a PC-s változatok billentyűzetre és egérre, ahogyan az minden más projekt esetében is megkövetelhető lenne.
Raphael elmondta, hogy a kétféle kezelőfelület miatt - ami esetünkben az irányítást is magában foglalja - a konzolos játékosoknak éppen úgy szeretnének a kedvükre tenni, mint a hardcore PC-s rajongóknak.
Harvey Smith, az Arkane Studios egyik vezető munkatársa mindehhez hozzátette még, hogy a PC játékoknak és fejlesztésnek egy nagyon erős kultúrája van még mindig, a PC-s standardok pedig elég meghatározók a csapat berkein belül.
A stúdió tagjai példát is hoztak számunkra, állításuk szerint nem szeretnének úgy járni, mint a Bethesda, akik a The Elder Scrolls V: Skyrim esetében a PC-s változat irányítását is a konzolokhoz igazították. A Dishonored esetében ilyen biztosan nem lesz!