Megtudtuk például, hogy az EA lett a 2015-ös pénzügyi esztendőben az első számú kiadó PS4-re és Xbox One-ra, miután ők dobták piacra a legsikeresebb címeket, köszönhetően a Battlefield Hardline-nak, a Dragon Age: Inqusitionnek, a FIFA 15-nek, a Battlefield 4-nek és a többi sportjátéknak.
Noha nem tudni, hogy melyik alkotásból pontosan mennyi fogyott, de az már biztos, hogy csak a Battlefield Hardline-nal több mint 30 millió órát töltöttek el a rajongók az utolsó negyedévben, az új Dragon Age-be pedig a megjelenése óra már több mint 200 millió órát öltek a játékosok.
Az anyagiak tekintetében március 31-ig bezárólag az EA 614 millió dolláros digitális bevételt tudott felmutatni, míg a teljes nettó árbevételük 1,9 milliárd dollár volt, ami elképesztő növekedés az egy évvel korábbi 1,1 milliárd dollárhoz képest.
Ennyit a múltról, az EA ugyanis már most masszív tervekkel rendelkezik a jövőre nézve, így az erős őszi szezont - 9-10 milliós eladásokat remélnek a Star Wars: Battlefronttól jövő tavaszig bezárólag - még erősebbé szeretnék tenni a FIFA-sorozat aktuális évadja mellett egy új Need for Speed-játékkal, azonban izgalmasnak ígérkezik a jövő év első fele is. Az EA ugyanis bejelentette, hogy 2016 elején számíthatunk majd a Mirror's Edge régóta várt folytatására, valamint egy új Plants vs Zombies-ra is.
Hogy a még távolabbi jövőt szemléljük, az Electronic Arts szerint az elkövetkezendő pénzügyi esztendőben biztosan nem kell számolnunk a Titanfall 2 megjelenésével, így az csak a 2017-es üzleti évben jelenhet meg, ami azt jelenti, hogy a gyakorlatban talán már jövőre a boltok polcaira kerülhet, de nem zárható ki a 2017 eleje sem a lehetséges premier tekintetében.
Az EA igencsak pozitív jóslatot tett üzleti jelentésében a kurrens generációs konzolok jövőbeni sikerével kapcsolatban is, ezáltal úgy vélik, hogy a pénzügyi év végére a PS4-ből és az Xbox One-ból összesen már több mint 50 millió példány kelhet el világszerte, ami a jelenlegi ütem tekintetében reális várakozás.