A nagy szavak kapcsán megtudtuk még, hogy csak a Star Wars Galaxy Heroes-ban minden játékos két és fél órát tölt el naponta, a Battlefield 1-hez kapcsolódó tartalmakat pedig több mint 100 millió alkalommal nézték már meg a Youtube-on keresztül.
Apropó Battlefield 1, az EA szerint közel kétszer annyi játékos csatlakozott már az első héten a világháborús küzdelmekhez, mint korábban hasonló időintervallum alatt a Battlefield 4-hez, avagy az alkotás óriási sikernek tekinthető, de a FIFA 17 sem panaszkodhat, hiszen 20 százalékkal több embert tudott becsalogatni, mint tavaly a FIFA 16.
Az EA bejelentette mindemellett, hogy most már egészen biztos, hogy jövőre megjelenhet a következő Star Wars: Battlefront-játék, de a kiadó abban is reménykedik, hogy a 2018-as üzleti esztendőben az Amy Hennig által készített Star Wars-játék is befuthat majd.
A kiadó egyébiránt nagyon jól zárta a negyedévet, így bevételeik 8 százalékos növekedést mutattak a tavalyi évhez képest, érdekesség pedig, hogy a Q2-ben elkönyvelt 898 millió dolláros nettó árbevétel 63 százalékát, avagy 566 milliót már a digitális eladások adták.