Mind a mai napig így vélekedtünk, azonban történt nemrég, hogy valaki begördített egy ponyvával takart valamit a GDC kiállításra, mondván, "íme, itt a mérföldes szakadékokat áthidaló megoldás". A látszólag naiv kijelentéssel Jeremy Stieglitz, a Trendy Entertainment vezető operatív tisztviselője élt, aki bizony a jeles eseményen óhajtja majd egészében lerántani a leplet mérföldkőnek számító játékáról, a Dungeon Defenders-ről.
Alighanem temérdek platform-párti várta már tűkön ülve ezt a 69-es Holdraszállással is felérő történelmi eseményt, amikor is úgy tűnik, valóban sikerült egy olyan multiplatformos gyöngyszemet alkotni, melyet a különböző felületek tulajdonosai EGYSZERRE játszhatnak akár EGY SZERVEREN! Ez nem csak a hozzánk hasonló kockák számára jelent elképesztő technológiai áttörést, hanem magának a videójáték-iparnak is.
"Olyan dolgokat alkotunk mostanság, amiről évek óta álmodunk" - mondta Jeremy Stieglitz -" Az ipar fékezhetetlenül halad a platformok multiplayerben való összekapcsolása és a bárhol/bármikor-játékhozzáférés felé. A különböző vállalatok felkészítettek már minket az ilyesféle hozzáférési lehetőségekre zenéinkkel, képeinkkel és egyéb médiamatériáinkkal kapcsolatban. Ezekután már csak természetes, hogy lehetővé tesszük a Dungeon Defenders-hez való hozzáférést - bárhol, bármikor, legyen szó bármely platformról."
A Dungeon Defenders már korábban bemutatkozott nekünk Dungeon Defenders: First Wave néven, amellyen mobilon szórakoztathattunk magunkat, s az első Unreal Engine 3-mal hajtott Androidos játék volt.