A kérdéses bővítmények már a premiert követő hetekben elérhetővé válnak és szinte biztosak lehetünk benne, hogy kivétel nélkül fizetős tartalmak lesznek.
Steve mindemellett elmondta, hogy a játék keretein belül többféle feloldható játékmódot találhatunk majd. Ezek között helyet kap a New Game, ami nyilván nem szorul magyarázatra, minden fejlesztés és a teljes arzenál elérhetővé válik általa.
Mellette választható lesz azonban a Classic Mode - elsősorban az első Dead Space rajongóinak szánva, craftolás nélkül, kizárólag az egyjátékos élményre fókuszálva -, a Pure Survival Mode - az ellenfelek csak erőforrásokat dobnak, de se lőszert, se életerőcsomagot -, valamint a Hardcore Mode, ami az igazi mazochisták kiváltsága lesz, tehát egy lövés, egy halál, ami természetesen elsődlegesen a főhősre lesz igaz. Sovány vigasz ez a PC-s változat egyszerű konzolporttá minősítését követően.