Ezeket a hiányosságokat igyekszik tovább foldozni eme kis videó, melyben Blazej Krakowiak, a Techland márkamenedzsere beszél a Dead Island imázsáról, motivációiról és játékmenetéről, továbbá némi képanyaggal is szolgál nekünk - főként grafikákkal. Érdemes megvizslatni, tán még választ is kapunk néhány kérdésünkre.
#tv#
Krakowiak elárulja egyebek közt, hogy a játék készítése során végig a történetetre, a hangulatra, és az ezek által a játékosban keltett gondolatokra fektették a hangsúlyt; azt szerették volna, ha a kontroller vagy klaviatúra innenső felén ülő személy valóban eltöprengene a dolgon: "Mit tennék én? Hogyan élném túl?" Ehhez idomulva fejlődnek karaktereink is, ekként változik fegyverarzenálunk. A játék elején például vagyunk MI, a ZOMBIK és PUSZTA KEZÜNK valahol középen - épp úgy, ahogy az várható lenne a valóságban is, ha a Paradicsom váratlanul földi pokollá válna. Kalandjaink során talán arra is fény derül, mi is zajlott le valójában, hogyan történhetett mindez...
Krowiak értekezik erről, s sok más tudnivalóról a játékmenet kapcsán, ám eszemben sincs lelőni a poént. Pop-cornt és kólát a szék mellé készíteni!
A Dead Island továbbra is ősz környékén vonszolja be magát a boltokba, PC-t, Xbox 360-at, PlayStation 3-at nem kímélve.
"I'm gonna eat your brain, and gain your knowledge...!"