A Molyneux saját stúdiójában, a 22 Cans-ben készülődő alkotás csúszását ugyan tudomásul vettük, de a döntés okairól sem Peter, sem egyéb illetékes nem nyilatkozott, így biztosak voltunk benne, hogy a fejlesztéssel adódtak problémák.
A valóságban azonban úgy tűnik, hogy a projektet a NASA miatt kellett nagyjából egy hónappal eltolni. Hogy mi köze a NASA-nak Peter Molyneux videojátékához? Őszintén semmi, azonban a Curiosity névhez már annál nagyobb, hiszen a NASA híres Mars-járója is ugyanerre a névre hallgat, így az amerikai űrközpont nem hagyta, hogy ilyen cím alatt megjelenhessen az alkotás.
Hogy a csúszásnak és a NASA közbeavatkozásnak van-e köze egymáshoz, azt nem tudjuk biztosan, de nagy a valószínűsége, hogy ez állt a dolgok hátterében, így tűkön ülve várjuk, hogy mi lesz Molyneux mester új alkotásának az új elnevezése.