A matematika már önmagában is félelmetes, hát még ha nekiállunk mindenféle statisztikákat felállítani a segítségével - az IO Interactive a saját bőrén tapasztalhatta meg, milyen rosszindulatúak is lehetnek ezek a számok.
A stúdió egy megmagyarázhatatlan gondolattól vezérelve maga is nekiállt összeadni és kivonni, a lesújtó végeredményről pedig a
Hitman: Absolution rendezői székében ülő
Tore Blystad maga számolt be az
Official PlayStation Magazine-nak.
Blystad elárulta, hogy a számok tanúsága szerint a játékosok jelentős - jobban mondva
legnagyobb - része egész egyszerűen
nem fogja végigjátszani a Hitman: Absolutiont, ez a tudat pedig roppant "szomorúvá" teszi a fejlesztőket.
"Az átlag játékos vélhetően sosem fejezi majd be a játékot, ami igen szomorú. Esetleg mindösszesen egyszer játssza végig, csakhogy a játék azoknak az embereknek készült, akik minden egyes pályát újra meg akarják látogatni, hogy minden cuccot összeszedhessenek. Arra hivatott, hogy sokáig kitartson, nem pedig arra, hogy egyszeri élményt nyújtson."
Blystad ugyanakkor hozzátette, ez sajnálatos módon az egész iparra jellemző:
"Úgy fest, az emberek nem elég elkötelezettek ahhoz, hogy annyi órát beleöljenek egy játékba, egyszerűen megunják. Ez nem csak erre, de mindegyik játékra vonatkozik."
"Tudván, hogy a játékosoknak mindössze 20%-a fogja látni a játék utolsó pályáját, szörnyű belegondolni. Ez nagyon, nagyon lesújtja azokat, akik dolgoznak rajta."
Vonalkódos ügynökünk november 20-án készül a fegyvercsőre csavarni a hangtompítót.