Ezzel nem csak a lelkes rajongók százai, hanem a kiadó (és pénzforrás) szerepében tetszelgő 2K Games (a Take 2 leányvállalata) is tisztában van, és természetesen mindent megtesznek, hogy valóra is váltsák ezt az esélyt. A szakmai munkával az eddigiek alapján nem lesz komoly probléma, de manapság a jól felépített marketingnek is hatalmas szerepe van egy-egy produktum sikerében.
Ezt tudják a 2K Games fejesei is, ezért a nemes cél érdekében úgy döntöttek, hogy a cég történelmének legdrágább, legnagyobb szabású reklámhadjáratát teszik a BioShock 2 alá. A hírt Simon Turner, a 2K egyesült királyságbeli részlegének marketing menedzsere kürtölte világgá, aki pontos összeget még véletlenül sem árult el, annak megtippelését a spekulánsok fantáziájára bízta. Cserébe olyan mondatok hagyták el a száját, mint "számítsatok valami nagyon látványosra", valamint "a 2K várakozásai szerint a BioShock 2 egyike lesz az év top5 játékainak".
A kiadó tehát rendületlenül bízik a Big Daddy-k és Rapture parádéjában, de azért igyekeznek biztosra menni, legalábbis a reklámozásra szánt, minden bizonnyal nem elhanyagolható pénzmennyiség erre utal. Mi is lelkesen szorítunk azért, hogy az alkotás megfeleljen az elvárásoknak, hiszen ezzel nem csak a 2K Games, hanem mi, játékosok is nagyon jól járnánk.