Az eredeti tervek szerint ez a szám valamivel magasabb lett volna, konkrétan 12, de végül mégis úgy döntöttek a fejlesztők, hogy a 10 személyes multiplayer lesz az ideális megoldás.
A Bionic Commando remake-jét elsősorban a korábbi epizódok rajongóinak dedikálják, amely 1987-ben debütált a játéktermekben, majd egy esztendővel később megérkezett a Nintendo Entertainment System-es (NES) átirat is, amely azóta szimplán csak egy játéktörténelmi legenda, egy örökzöld árkád klasszikus. A Capcom ezért is döntött úgy, hogy modernizálja a Bionic Commando-t, a fejlesztéssel pedig a Svédországban állomásozó GRIN csapatát bízta meg.
A GRIN szóvivője egy friss interjúban elárulta, hogy a játékba egy maximum 10 fő részvételével bonyolítható multiplayer szekciót implementálnak majd. Az interjúalany elmondása szerint, a szerverek esetleges túlterheltségét elkerülendő célozták meg ezt a számot. Eredetileg 12 személyesre tervezték volna, de időközben módisítottak az elképzeléseken és a 10 fős multinál állapodtak meg. Úgy vélik, hogy ez az optimális szám a Bionic Commando esetében.
"Tíz a mi célunk. Az oka pedig az, hogy több olyan játékon is túlvagyok amelyben egyszerre akár 32 személy is játékban lehetett, de ezt a számot a szerverek csak nagyon ritkán voltak képesek probléma mentesen elviselni. Mi kezdetben a 12 személyes multit tartottuk optimálisnak, de most úgy gondoljuk, hogy ez a szám 10-nél fog megállapodni, az lesz a tökéletes..." - nyilatkozta a GRIN egyik szóvivője.
A Bionic Commando jelenleg nem rendelkezik végleges megjelenési dátummal, de valamikor az idei évben esedékes érkezése, PlayStation 3-on, Xbox 360-on és PC-n.