Batman: Arkham City - Még több részlet (Dax Ginn interjú)!

2011. április 24.
3.5991
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Akárhogy is nézzük, a Batman: Arkham City még nem fordult be a sarkon, a 2009-ben párját ritkító sikert aratott Arkham Asylum folytatásáig még temérdek idő va hátra, hisz az akciójáték csupán októberben érkezik el hozzánk - a szaftos interjúk és további érdekességek azonban várhatóan egész addig melegen tartják majd a célközönséget.

Dax Ginn nem is rest ellátni a feladatot, a Rocksteady Studios marketing menedzsere újfent szóra nyitotta a száját, ezúttal egy egész interjúban, mely során a különböző fórumokon leggyakrabban feltett kérdéseket szegezték neki: az alábbiakban bátorkodtam lefordítani nektek néhány érdekesebbet, a vágatlan (angol) verziót azonban bármikor elolvashatjátok EZEN A LINKEN KERESZTÜL. Dax Ginnt Sarah May (Rocksteady) kérdezte:

"Anélkül, hogy bármi konkrétumot is elmondanál, számíthatunk újféle ellenfelekre az átlagos gonosztevőkön túl, akik fizikai kihívást jelentenek majd Batmannek?
Itt jönnek a képbe Hugo Strange Tyger Guard-jai. Ők egy rendkívül jól képzett katonai erő: vannak fegyvereik, összehangolt kommunikációjuk, légi támogatásuk és rendkívüli ellenállásuk.

Batman: Arkham City - Még több részlet (Dax Ginn interjú)! - 2. kép

Minthogy a színtér az elmegyógyintézetből egy nyílt terű nyomornegyedbe helyeződött át, milyen lépéseket tett a csapat a hasonlóan egyedi és emlékezetes környezet létrehozása érdekében, amelyeket a játékosok majd bejárhatnak?
Afelől már mindenkit biztosítottunk, hogy a játék világa ugyanazzal a részelekre való gondos odafigyeléssel készült, mint amit a Batman: Arkham Asylum során alkalmaztunk. Ez rendkívül nehéz feladat volt az art team számára egy ilyen óriási játékvilág esetében, de tapasztalni fogjátok, hogy a Batman: Arkham City-ben lenni fantasztikus érzés."

A csapatnak volt egy forgatókönyve, amit megmutatott Paul-nak, aki aztán javaslatokat adott és még "Batman-esebb" nyelvezetbe ültette át? Esetleg ez ennél kollaboratívabb volt?
A munkakapcsolatunk Paul-lal igen gyümölcsöző volt és az együttműködésen alapult. A történetet Paul Dini és Paul Crocker találták ki. Paul, a Rocksteady vezető narratív tervezője, s mindketten együtt munkálkodtak azon, hogy egy ütős sztorit írjanak."

Vannak egyéb, eddig nem említett készülékek és harci technikák, amiket alkalmazhatunk a 'free-flow' küzdelmekben? Új módjai a Bat Claw használatának vagy bármi más? Ha nem árulhatsz el többet, tudnál csak annyit mondani, lesznek-e még más dolgok is bejelentve?
Minden bizonnyal lesznek még egyéb funkciók is bejelentve, de már bemutattuk a Bat Claw küzdelmekben való alkalmazását és már beszéltük arról, miként lehet az Explosive Gel-t a verekedések során alkalmazni. Valamennyi eszköz több funkcióval lett tervezve, egy cseppnyi fantáziával tehát meglátjátok, teméntelen mennyiségű lehetőség van arra, hogyan vessük bele magunkat utcai harcba és hogyan vessünk annak véget."

Kevin Conroy hangja most komorabban és hátborzongatóbban fog hangzani, mint az előző játékban?
Ebben a játékban mindent úgy építettünk fel és terveztünk meg, hogy éppen ott vegye fel a fonalat, ahol a Batman: Arkham Asylum véget ért, szóval Kevin alakítása ezúttal azt a nyomást fogja tükrözni, amivel a Batman: Arkham City-vel szembesül.

A ti (írók, játékfejlesztők stb.) szemszögötökből a Batman: Arkham City jobb, izgalmasabb, mélyebb, mint a Batman: Arkham Asylum?
Mind nagyon büszkék vagyunk a munkára, amit a Batman: Arkham Asylum esetében nyújtottunk, és bővítettük a játék kulcselemeit, új funkciókat hoztunk létre, amiktől úgy gondoljuk, a játékosok el fogják dobni az agyukat, mihelyst meglátják a Batman: Arkham City-t. (...)"

Batman: Arkham City - Még több részlet (Dax Ginn interjú)! - 3. kép

Visszatérnek majd a 'challenge módok'?
Igen, visszatérnek, és lesznek itt még egyéb ínyencségek is, amikről hamarosan beszélni fogunk."

A Batman: Arkham Asylum egyes helyszínein láthatók elszórt képek a földön, és mindegyiken egy furcsa külsejű alak homloka látszik. Ki ő?
Az a furcsa alak egyike a 'bájos' producereinknek itt a Rocksteady-nél. És igen, éppolyan furcsa, mint amilyennek kinéz!"

Ki az az ijesztő pasas abban a cellában az első játékban (ahol ott maradt Warden Sharp és ahol Clayface található), ő netán valami verseny győztese volt azokban az időkben?
Az "ijesztő pasas" a Batman: Arkham Asylum fejlesztése alatt rendezett verseny győztese volt. A díj? Életfogytiglan az Arkham Asylum-ban."

A kérdésem Scarecrow-val kapcsolatos. Feltűnik majd a játékban? Ha csak egy rövidke időre is?
Nagyon-nagyon-nagyon szívesen válaszolnék erre a kérdésre, de nem tehetem."

Lesznek bónuszok a játékban, úgy mint koncept art-ok, 'kulisszák mögött', stb. a Riddler trófeákért cserébe vagy csak úgy általában?
Igen."

Batman: Arkham City - Még több részlet (Dax Ginn interjú)! - 4. kép


Remélhetőleg sikerült kiszemeznem nektek a legfinomabbakat, ám ha esetleg kíváncsiak lennétek Dax Ginn a munkával, a csapat mindennapjaival kapcsolatban adott válaszaira, kattintsatok a linkre ott fent és ne habozzatok szemügyre venni a teljes interjút.

A szerkesztői minőségemben tett megjegyzésem a fenti interjúra mindössze annyi lenne: JUJJUJJUJJUJUUUUUJJJ!!!!!
Batman: Arkham City még nem fordult be a sarkon, a 2009-ben párját ritkító sikert aratott Arkham Asylum folytatásáig még temérdek idő va hátra, hisz az akciójáték csupán októberben érkezik el hozzánk - a szaftos interjúk és további érdekességek azonban várhatóan egész addig melegen tartják majd a célközönséget.'>
6 hozzászólás

skyman

14 éve, 1 hónapja és 7 napja

A kérdésem Scarecrow-val kapcsolatos. Feltűnik majd a játékban? Ha csak egy rövidke időre is?
Nagyon-nagyon-nagyon szívesen válaszolnék erre a kérdésre, de nem tehetem."

Ehelyett lehetett volna az is, hogy: 'Ha elmondanám megkéne öljem magátröhögő smiley'

válasz erre

Shade

14 éve, 1 hónapja és 9 napja

Fú de fú!

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 9 napja

A Challenge módnak nagyon örülök.

válasz erre

Cpt_Nihil

14 éve, 1 hónapja és 9 napja

Örülök, hogy segíthettem. mosolygó smiley
Ne aggódj, nekem sem ártana, néha úgy érzem röhögő smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 9 napja

Köszi, hogy lefordítottad! Azért így sokkal jobb olvasni!mosolygó smiley

El kéne mennem már angolozni...wtf smiley

válasz erre

Cpt_Nihil

14 éve, 1 hónapja és 9 napja

P.S.: A link működik, csak az adott oldallal akadnak néha problémák. Ha befuccsol, próbálkozzatok később mosolygó smiley

válasz erre
Batman: Arkham City
6.490 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja