Bárhogy teszel, nem fogod tudni elrontani a Cyberpunk 2077 küldetéseit

2019. április 02.
6.8861
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Régóta várunk már egy olyan sandbox játékot, amely a főküldetéseit tekintve is alkalmazza a stílus jellegzetességét, miszerint az égegyadta bármit tehetünk a missziókon belül, és úgy tűnik, hogy a Cyberpunk 2077 képében meghallgatásra találnak az imáink.

Philipp Webber, a CD Projekt Red küldetéstervezője a német GameStar magazinnak mondta el, hogy a fejlesztési stádium során azzal a filozófiával álltak neki a missziók megalkotásának, hogy vajon mi lehet a legostobább dolog, amit a játékos tehet - ennek értelmében úgy lettek tervezve a küldetések, hogy bármit teszünk, sosem fogjuk tudni elrontani azokat.

Másképp mondva, csak és kizárólag akkor látunk majd "Game Over" képernyőt, ha meghalunk, de egyébként bárhogyan cselekszünk, bármilyen módon eltérünk a küldetés egyébkénti medrétől, a misszió struktúrája is úgy igazodik hozzánk.

Webber egy példát is mondott: ha az a feladatod, hogy védj meg egy fontos ügyfelet, de te úgy döntesz, hogy megállsz egy étteremben egy hamburgerre, és közben megölik az ügyfeledet, akkor megy tovább a feladat ennek fényében, hiszen attól, hogy elrontottál egy munkát, az nem azt jelenti, hogy az egész játékot elbuktad.
22 hozzászólás

WarriorAutobot

1 éve, 4 hónapja és 10 napja

Hát ha több végkimenetel lesz benne annak én csak örülök.
De ha nem mert tényleg hülye játékosokra tervezik (szerintem erre a legkisebb az esély) akkor az nálam csalódás lesz.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

[Tiltott felhasználó!]

Marduk

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

Hellblade írta:
Ez eddig is így volt,csak nem a fő küldetéseknél..

Bár kérdés:

Jó e ez?

Hogy ostaba emberekhez igazítják a dolgokat..

Mert ugye ha a való életbe elrontasz valamit,sanszosan nem kell másnap menned..

Ha meg egy hamburger miatt hal meg az akit a feladatod megvédeni,akkor minden megy tovább..
és hogy ez mennyire jó dolog..
Úgy adja elő mintha ez valami nagy fejlődés lenne..

Mi van?! Wtf?

Mi értelme az egésznek,ha a tetteinknek nincs következménye?
Ezt kb. minden RPG játék így csinálja, illetve de, vannak a tetteidnek következményei: küldetéseket bukhatsz el így a küldetés teljesítésért járó jutalmakat bukod. Teljes mellékszálak válhatnak elérhetetlenné, ami miatt rengeteg tápot bukhatsz, arról nem is beszélve, hogy ilyen játékoknál bizonyos helyszínek is elérhetetlenné válhatnak, ha az adott küldetést nem tudod felvenni. Sorolhatnám, mert rengeteg mindent tudsz bukni, ha meggondolatlanul cselekszel, de a főszálat így is tudod teljesíteni. A büntetésed az, hogy a jó cuccok és a táp hiány miatt jóval nehezebb lesz, mert a történet előre haladtával nehezedik a játék, és általában ez a nehézség úgy van belőve, hogy a történet azon szakaszában mennyire tápos egy átlagos játékos. Most képzeld el ugyanazt a szakaszt úgy, hogy egy csomó mindent szkippeltél, és csomó mindentől elestél.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

[Tiltott felhasználó!]

totyak

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

Valószínűleg van a játékban egy történeti sorrendiség, amiben küldetéseket kell felvennünk és teljesítenünk. Szerintem minden létező eshetőséget beleprogramoztak a játékba, amivel csak befolyásolni lehet az adott küldetést. Valljuk be, ezeknek azért nincs végtelen számuk, sőt, mert hát vagy meghal valaki, vagy nem, vagy elrontunk valamit, vagy nem. Lényegtelen, hogy mindez azért történik, mert hamburgerezünk, autókázunk, vagy csak letojjuk a küldetést. Ha jól teljesítjük, akkor is továbbmegyünk a történeti szálban, ha rosszul, akkor is, csak másképp viszonyulnak hozzánk esetleg egyéb karakterek, vagy ugrik a történet, mert mondjuk a következő küldetés ahhoz az emberhez kapcsolódott volna, akit előzőleg hagytunk meghalni. Nekem ez mondjuk annyira nem szimpatikus, én azt szeretem, ha rontok, akkor failed és kezdhetem elölről, hogy mindenkinek ugyanazt az élményt adja a játék. Valószínűleg a cél ezzel nem a full kretének babusgatása, inkább arra ösztönzés, hogy játszd újra végig a játékot és legközelebb másképp dönts az adott helyen. Ezzel persze elvileg kvázi végtelen folytatási lehetőséget generálnak, mert mondjuk 50 küldetés, ha van a játékban, az nagyon sokféle kombinációban végezhető el. Alapvetően szerintem lesz néhány beépített végkifejlet és bármit csinálunk, ezek közül lyukadunk ki egyikhez.

Lehet, hogy mások is ugyanezt írták le lejjebb, elnézést, a saját írásommal jobban megértem a gondolatmenetet.

válasz erre

I returned

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

Hellblade írta:
Olyan lesz ez szerintem is mint pl a Witcher 3ban a füvesasszonynál vagy megmented a halálán lévő nőt,vagy nem..

Én szeretem ja,ha vannak gátjaim..

A valóságban is ha elmegyek testőrnek és meghal valaki,mert hamburgereztem,akkor nem lesz

"Oh,nem gond,haver,minden megy tovább"

Akkor inkább jobb volt a mission failed,nekem..
Ez egy jó példa amit említesz, csak szerintem itt nem áll meg a cyberpunkban a story mármint ott ,hogy megmented-e vagy sem ..
Ha megmented hát oké, halad tovább a történet úgy ahogy kell .
De ha nem akkor annak lesz a gameplayben vagy a storyban valami utóhatása ami átövez majd téged a játék további pontjain .
Amúgy én is szeretem a nehéz gameket azokat amikben fejben is ott kell lenni ,de itt szerintem nem erről van szó.
Itt inkább a story változatosságára mennek rá.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

[Tiltott felhasználó!]

I returned

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

Hellblade írta:
Iiigeen,végre valaki!
Jol látod..

Maximum ennyi lesz.
De pl pont a Witcher fő küldetéseiben az volt a következmény ha béna voltál,vagy valami hogy nem tudtad folytatni..

Itt nem lesz negativ következmény,és ennek nem örülök,meg annak hogy úgy reklámozzák h bármilyen hülye képes végigvinni..

Én el akarom tudni rontani..
Ezt igazából nem tudhatjuk . Lehet gameplay szinten nem lesz következménye, mármint nem kell újrakezdeni mindig, minden elcseszett küldetésnél .. De storyban lehet változás olyan szinten ,hogy meghal egy karakter és a másik lép a helyére vagy amit említettem ,hogy egy barátja rád uszítja az embereit. Persze ez is preferencia kérdése, hogy te inkább a story változatosságáért vagy a nehézség miatt játszol . Bár ,ha játszottál a witcher 3-al ott se volt nagyon kihívás a játék még death march szinten sem .

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

[Tiltott felhasználó!]

I returned

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

Hellblade írta:
A witcher 3ban ha a főküldetést elcseszted,nem mentél tovább egy métert sem..

Ja,és nem én szidtam másokat,ti jöttetek nekem megint b+..
Igazából én úgy tudom elképzelni ezt ,ha kijátszottad esetleg a witcher 3-t.
Akkor ott volt mikor Ves megtámadta a banditákat egy kis faluban és arra kért téged Roche, hogy segíts neki . Ha ott meghalt Ves semmi gond, mentél tovább csak akkor Roche ezt nem fogadta túl jól . Ahogy említetted ott mellékküldetésekben volt itt meg főküldetésekben lesz elméletileg . Bár gondolom máshogy oldják meg a főküldetésekben pl volt egy jó barátja az adott ügyfélnek akit te hagytál meghalni és az a barát rád uszítja az embereit ez miatt vagy valami hasonló.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

[Tiltott felhasználó!]

WickedSick

1 éve, 4 hónapja és 11 napja

Hellblade írta:
A witcher 3ban ha a főküldetést elcseszted,nem mentél tovább egy métert sem..

Ja,és nem én szidtam másokat,ti jöttetek nekem megint b+..
Senki nem ment neked. Véleményeket mondtunk. Nem személyeskedtünk, kérlek, ne állíts valótlanságot. Köszönöm.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
Cyberpunk 2077
19.299 Ft-tól
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

WickedSick profiljasony1515 profiljadrift3r91 profilja