Az Xbox 360 a szórakozás exkluzív, új világába vezeti át a sorozatokat az X06 kiállításon

2006. szeptember 29.
2.3971
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hírblock profilja, adatai
Hírblock
A Microsoft bejelentette, hogy Peter Jacksonnal dolgozik együtt két új interaktív szórakoztató sorozat létrehozásán Xbox 360 és Xbox Live platformokra.

Az új, exkluzív “Halo Wars”, “Splinter Cell”, “Grand Theft Auto”, „Bioshock”, „Banjo Kazooie” és “DOOM” bejelentések lenyűgözték a közönséget. A „King Kong” HD DVD verziója ez év őszétől az Xbox 360 HD DVD lejátszójával együtt kerül forgalomba. A világ egyik a művészetek iránt leginkább fogékony és leghaladóbb gondolkodású városában a Microsoft Corp az éves X06 rendezvényén bejelentéseivel és játékbemutatóival hozta izgalomba a látogatókat.

A Microsoft a X06 alkalmából mindenkit játékra invitált – a látogatók az Xbox 360™ segítségével már most kipróbálhatták a konzolok következő generációját. A bejelentések világosan megmutatták, hogy a világ legnagyobb játékkészítői milyen formában feszegetik a nagyfelbontás és az online történetmesélés lehetőségeinek határait. További fontos bejelentések az X06-on:

Mérföldkőnek számító együttműködés az Oscar-díjas rendező és producer, Peter Jackson, az Oscar-díjas forgatókönyvíró Fran Walsh és a Microsoft Game Studios között: Jackson, Walsh és az MGS két új interaktív szórakoztató sorozatot indít útjára exkluzívan az Xbox 360 és Xbox Live platformokon. Az első sorozat a Bungie Studios-al szoros együttműködésben készül, és a Halo-univerzum új, nagyszerű fejezetét tárja a játékosok elé. A második sorozat teljesen új, eredeti ötletre épül, azzal a céllal, hogy új közönséget hódítson meg az interaktív szórakoztatás magával ragadó világa számára. A fentieken kívül a Microsoft Game Studios Jacksonnal és Walshal szoros partnerségben létrehozza a Wingnut Interactive-ot. Az új stúdió világszínvonalú interaktív szórakoztató tartalmak létrehozására specializálódik.
A „Halo Wars” teljesen új, a legendás „Halo” univerzumon alapuló valós idejű stratégiai játék, melyet speciálisan Xbox 360-ra tervez és fejleszt az Age of Empires sorozat mögött álló Ensemble Studios.
A Rockstar és a Take Two bejelentette, hogy az Xbox 360 játékosok számára exkluzív letölthető epikus epizódokat kínálnak az Xbox Live-on keresztül a “Grand Theft Auto IV”-hez. A két epizód több órányi plusz játékidőt kínál, és kizárólag az Xbox 360 tulajdonosok számára lesz hozzáférhető – néhány hónappal az alapjáték megjelenése után.
Az Ubisoft megerősítette, hogy a következő “Splinter Cell” játék, a közkedvelt sorozat, új, a „Splinter Cell: Double Agent”-et követő epizódja Xbox 360 konzol-exkluzív lesz. A bejelentés egyértelműen bizonyítja az Xbox 360 egyedülálló képességét a kiemelkedő, komplett játékélmények szolgáltatása terén.
A 2K Games megerősítette, hogy a zsánert alapjaiban forradalmasító, a saját szemszögű lövöldözős játékok eddigi korlátait jelentősen kitoló „BioShock” jövő tavasszal kizárólag Xbox 360 és Microsoft® Windows® platformokra jelenik meg.
Bemutatkozott korunk egyik legnépszerűbb autóverseny-sorozatának legújabb része is: a Bizarre Creations által fejlesztett „Project Gotham Racing 4” kizárólag Xbox 360-ra készül. A „Project Gotham Racing 4” bátran folytatja a „Project Gotham Racing” innovációs családfáját, és izgalmas új élményeket mutat be a versenyzés rajongóinak világszerte.
A közkedvelt „Banjo Kazooie” új, nagyfelbontású levegőt szívhat az Xbox 360-on a híres fejlesztő, a Rare Ltd. jóvoltából; a lenyűgöző következő-generációs látvány és prezentáció újraegyesíti a közkedvelt karaktereket, Banjot, Kazooie-t és Gruntildát – a többi kedvelt szereplővel együtt – valamint megőrzi a sorozatra jellemző csavaros történetmesélést és túláradóan vidám humort.
A Microsoft Game Studios bejelentette a sokak által várt új multiplayer online játékot, a “Marvel Universe Online”-t, melyet az iparág nagy elméi, a Cryptic Studios, (a bombasikerű „City of Heroes” készítői) fejlesztenek. A játék kizárólag Xbox 360 és Windows Vista platformokon fog megjelenni.
Bejelentésre került két fantasztikus Xbox Live Arcade újdonság: a hálózati játékok történelmében úttörő szerepet játszó saját szemszögű lövöldözős játék, a „DOOM” az ünnepelt fejlesztőtől, az id Software-től és az Activision-től már ma tölthető az Xbox Live Arcade-on keresztül. A játék tartalmazza az eredeti egyjátékos (mind a négy epizód), és négyjátékos osztott képernyős (kooperatív és deathmatch), valamint az Xbox Live-on játszható négyjátékos kooperatív és deathmatch játékmódokat is. Hamarosan megjelenik az Xbox Live Arcade kínálatában az 1994-es klasszikus Amiga focijáték, a Codemasters által fejlesztett „Sensible World of Soccer”. A „Sensible World of Soccer” választási lehetőséget kínál a játékosoknak: az eredeti grafikai környezet, és a vizuálisan jelentősen feljavított, nagyfelbontású grafikával ellátott, de az eredeti játék kinézetét és báját teljesen megőrző verzió egyaránt választható lesz
Észak Amerikába, az Egyesült Királyságba, Franciaországba és Németországba 2006. november 7-én érkeznek meg a HD DVD lejátszó szállítmányok a viszonteladókhoz, melyek javasolt kiskereskedelmi ára Észak Amerikában 199.99 USD, az Egyesült Királyságban 129.99 GBP, Franciaországban és Németországban pedig 199.99 EUR lesz. Az Xbox 360 HD DVD lejátszóhoz (korlátozott ideig) a Universal Pictures sikerfilmje, a „King Kong” jár ajándékba HD DVD-n, valamint tartozik hozzá egy Xbox 360 Univerzális Távirányító is.

„Az Xbox 360 megváltoztatja a fejlesztők által jelenleg alkalmazott történetmesélési eszközöket - legyen az akár az iparág legkedveltebb sorozata, akár izgalmas újdonság” mondta Peter Moore, a Microsoft Corp. Szórakoztatás és Eszközök divíziójának részeként működő Interaktív Szórakoztatás Üzletág társasági alelnöke. „A szórakoztatóipar legjobb és legkreatívabb tehetségeinek képzelőerejét inspiráljuk, hogy sorozataikat izgalmas új irányokba vigyék, miközben új történeteket szőnek a játékosok számára.”
„Izgalommal tölt el minket, hogy itt vagyunk Barcelonában, hogy az Xbox következő fejezetéről beszéljünk, és szót ejtsünk arról is, hogy az Xbox 360 miképp képes megfelelni a következő generáció által támasztott kihívásoknak, és hogyan használja ki az ebben rejlő lehetőséget” mondta Chris Lewis, az Otthon és Szórakozás üzletág európai, közel-keleti és afrikai divíziójának (EMEA) területi elnökhelyettese. „Most, hogy a legnagyobb globális címeink és legjobb regionális tartalmaink kiadására készülünk mind a jelenben, mind a jövőben, a fogyasztók nagy választékból csemegézhetnek majd egy nagy felbontásra, és online szórakozásra tervezett rendszerrel a tarsolyukban. Mi vagyunk az egyetlen olyan új-generációs élmény, amely mindenféle akadályt elhárítva kapcsolja össze a játékosokat kedvenc játékaikkal, barátaikkal és az egyedi szórakoztató tartalommal.”

Az Xbox 360 új irányokba tereli a népszerű sorozatokat
Az Xbox 360 tovább bővíti az interaktív lehetőségek arzenálját, lehetővé téve az iparág szupersztárjainak, hogy a közkedvelt sorozatokat izgalmas új irányok felé vigyék. A Microsoft Game Studios bejelentette, hogy társult Peter Jacksonnal, hogy a kizárólag Xbox 360-on megvalósítható interaktív szórakoztatás új korának előfutára legyen. A társulás célja, hogy új történeteket találjanak ki és újradefiniálják azok elbeszélésének módját. A hosszú távú közös munka kezdetét két új projekt fémjelzi: Jackson, Walsh és csapatuk két új interaktív szórakoztató élményt kelt életre – Xbox 360 és Xbox Live exkluzívként. Az első projekt keretében Jackson és csapata a Bungie Studios-zal közösen új fejezetet társ-ír és társ-tervez a népszerű Halo-sorozathoz, valamint társ-produceri teendőket is ellátja a játéknál. A második projekt az újonnan felállított új-zélandi fejlesztőstúdió berkeiben készül: a projekt célja nem merül ki egy új interaktív történet elmesélésében, a készítők szándéka szerint a produktum egy új, az interaktív szórakozás modern formáival csak most ismerkedő közönség figyelmét is felkelti majd. A fentiekkel párhuzamosan Jackson, Walsh és a Microsoft Game Studios létrehozzák a Wingnut Interactive-ot. Az együttműködő felek világszínvonalú interaktív szórakoztató tartalmat gyártó stúdió létrehozásán fáradoznak, mely egyesíti a Microsoft Game Studios által kínált technológiát és az interaktív szórakoztatás terén szerzett tapasztalatot a Wingnut Interactive csapatának kreativitásával és páratlan képzelőerejével.
„A Microsoft az Xbox 360-nal és az Xbox Live-val egy csodálatos élő vásznat hozott létre, melyre napjaink legjobb történetírói felvihetik remekműveiket. Ezek alapjaiban változtatták meg az emberek játékokkal kapcsolatos gondolkodásmódját” mondta Peter Jackson, Oscar-díjas író, producer és rendező. „Az én küldetésem a Microsott Game Studios-zal egyetemben az, hogy kitoljuk a játékfejlesztés és a jövő játékának határait. Egy filmes szemszögéből számomra egyértelmű, hogy az Xbox 360 platform az a színpad, ahol a történetírók ugyanúgy űzhetik mesterségüket, mint ahogy azt ma a mozik és könyvek lehetővé teszik, azonban itt az interaktivitás segítségével tovább is léphetnek.”
Azon túl, hogy a játékok új generációjában betöltött vezető szerepét exkluzív társulással demonstrálja, a Microsoft bemutatta a „Halo Wars”-t, egy teljesen új, valós idejű stratégiai játékot, amely a Bungie legendás „Halo” univerzumát veszi alapul. A játékot az „Age of Empires” sorozat mögött álló legendás csapat, az Ensemble Studios kizárólag Xbox 360-ra fejleszti. A „Halo Wars” a játékost a földi UNSC sereg parancsnokává teszi abban a korban, melyben a földi erők az első halálos csatáikat vívták a gonosz Covennat hordák ellen.
Ezen felül a Microsoft először szolgált részletekkel a „Project Gotham Racing 4”-ről, a piacvezető versenyjáték-sorozat legújabb epizódjáról a Bizarre Creations-től, valamint Banjo, Kazooie és Gruntilda újbóli találkozásáról az iparági veterán Rare Ltd. „Banjo Kazooie” sorozatának teljesen új, Xbox 360 exkluzív felvonásában.
A Microsoft és az Ubisoft bejelentette, hogy a következő „Splinter Cell” játék konzolos verziója kizárólag Xbox 360-on jelenik majd meg. A hardver egyre inkább bizonyított potenciáljára és online kilátásaira alapozva az Ubisoft megerősítette, hogy az Xbox 360 lesz a lenyűgöző és rendkívül népszerű kémsorozatát folytató következő epizód kizárólagos platformja. A sorozat, mely forradalmasította az online kooperatív akciót és a kompetitív online játékot, ismét magasra emeli a lécet: az új epizód készen áll arra, hogy újra átalakítsa és modernizálja az online multiplayer szórakozást.
Sor került a Rockstar Games és a Take-Two sokak által és régóta várt „Grand Thef Auto 4”-ével kapcsolatos új részletek ismertetésére is. A Rockstar Games két új epizódot kínál letöltésre, melyek epizódonként több órányi játékidővel toldják meg a már amúgy is magával ragadó és lenyűgöző játékot. Mindkét fejezet exkluzív, kizárólag Xbox 360-on és az Xbox Live-on keresztül lesznek elérhetők. A „Grand Theft Auto 4” az Xbox 360 játékosok számára a játék premierjének első napjától fogva elérhető lesz: a GTA IV az Egyesült Államokban 2007. október 16-án, míg Európában 2007. október 19-én fog megjelenni. (A két letölthető fejezet pontos megjelenési időpontja később kerül bejelentésre).
Igazi meglepetés az Xbox Live Arcade felhasználóknak: a 3D korszak egyik legkiemelkedőbb játéka, az id software „DOOM”-ja már most tölthető az XBLA-ról, 800 Microsoft Pontért. A játék az igazi „DOOM” hangulatot és játékmenetet hozza el a játékosoknak, akik elsőként élhetik újra a klasszikus démon-gyilkolós, frag-gyűjtögetős játékélményt az Xbox Live-on keresztül – az XBLA verzió az eredeti egyjátékos módot, osztott képernyős (2-4 játékos) és online (2-4 játékos) kooperatív és deathmatch módokat is támogatja. A Codematers-el kötött új, több címre szóló megállapodás is bejelentésre került – ennek első gyümölcse a klasszikus focijáték, a „Sensible World of Soccer” XBLA-s megjelenése lesz.
Az Xbox Live folyamatosan növekvő online közösség, amely közel 25 ország több mint hárommillió lakóját köti össze, akik multiplayer játékok százait, a játékosok igényeihez igazodó játék demokat, az Xbox Live Arcade játékokat, valamint zenei és filmes tartalmakat élvezhetnek nap, mint nap. A mai napig több mint 10 millió letöltéssel, a jövő nyárra 100 címet meghaladó kínálatával, független, klasszikus és eredeti fejlesztésű játékaival az Xbox Live Arcade rendkívül gyorsan növekvő jelenség.
A legkifizetődőbb mód az új DVD generációhoz való csatlakozáshoz az Xbox 360 segítségével
Az X06 rendezvényen a régóta várt Xbox 360 HD DVD lejátszóval kapcsolatosan is napvilágra kerültek izgalmas, az észak-amerikai és az európai régiót érintő részletek. Észak-Amerikába, az Egyesült Királyságba, Franciaországba és Németországba a 2006. november közepén érkezik a lejátszó. Javasolt kiskereskedelmi ára Észak Amerikában 199.99 USD, az Egyesült Királyságban 129.99 GBP, Franciaországban és Németországban pedig 199.99 EUR lesz. Az Xbox 360 HD DVD lejátszóhoz (korlátozott ideig) a Universal Pictures sikerfilmje, a „King Kong” jár ajándékba HD DVD-n, valamint tartozik hozzá egy Xbox 360 Univerzális Távirányító is. A felhasználóknak csak csatlakoztatniuk kell az Xbox 360 HD DVD lejátszót az Xbox 360-hoz, és azonnal ultimatív házimozi-élményben lehet részük. A Microsoft 2007-ben további területeken is piacra fogja dobni a lejátszót.
„Az Xbox 360 HD DVD lejátszó a piacon kapható legjobb nagyfelbontású filmes élményt és értéket nyújtja” állítja Peter Moore. „A kritikák, a vélemények és a fogyasztói válaszok mind kristálytiszták – a HD DVD választási lehetőségként jelenik meg. Nem erőltetjük rá a mozis technológiát a játékosokra, ehelyett inkább megadjuk nekik a választási lehetőséget arra, hogy egyénivé tegyék konzolos élményeiket. Ha HD DVD-re van szükségük, nincs gazdaságosabb termék a piacon.”
Az Xbox 360 HD DVD lejátszó hatszor nagyobb felbontást kínál, mint a DVD, és a 2006. őszén esedékes szoftver-frissítés eredményeként minden Xbox 360 konzol képes lesz a játékok és filmek 1080p-s natív felbontásban történő lejátszására is. A HD DVD lejátszó beszerzése mellett döntők karácsonyra már mintegy 150 sikerfilm közül választhatnak a legnagyobb filmstúdiók (HBO, a Paramount Pictures, a Studio Canal, a Universal Studios és a Warner Bros. Entertainment Inc.) kínálatából.



Az iparág leginkább várt játékai Xbox 360 konzolra készülnek
A fejlesztők az ismert sorozatok következő generációs átértelmezésén kívül a fejlesztők folyamatosan új utakat keresnek az Xbox 360 platformon. Az eredmény: izgalmas új tartalom, és játékvilág leginkább várt új játékai.

2006 leginkább várt játéka vitathatatlanul az Epic Games és a Microsoft Game Studios “Gears of War”-ja. A Gears of War third-person perspektívát alkalmazó taktikai akció/horror játék, mely kizárólagosan Xbox 360-ra fog megjelenni. A “Gears of War” lesz az egyetlen olyan játék, mely az emberi túlélés mély és nyugtalanító történetét vegyíti rémálomba illő lények hordáival, új-generációs harcrendszerrel, valamint felülmúlhatatlan vizuális és speciális effektekkel. Az Egyesült Államokban 2006. november 12-től, Európában pedig 2006. november 17-től kapható “Gears of War” már most számos iprági díjat és elismerést gyűjtött be, többek között a Játék Kritikusok Legjobb Konzolos Játék Díját, a Legjobb Akciójáték díját a 2006-os E3-on, az IGN E3 2005-ös Legjobb Xbox 360 Játék díját, és a GameSpot a 2006-os E3-on átadott Közönségdíját.

A vezető brit fejlesztőtől, a Rare-től és a Microsoft Game Studios-tól érkezik a “Viva Piñata™”, mely eredeti játékkoncepciót és friss játékélményt kínál a játékosok számára – tartozzanak bármely korosztályhoz vagy típushoz. A “Viva Piñata” a játékosokat magával ragadó világ megalkotására invitálja, ahol az élő piñatak állandóan változó környezetben élik mindennapi életük. A számos iparági díjat – köztük a Nick Jr. Magazine Legjobb Grafika díját, az IGN Legjobb Stratégiai Játékának járó második helyezést a 2006-os E3-on – elnyerő “Viva Pinata” a tervek szerint az idei karácsonyi szezonban kerül a boltokba.

Az Xbox 360 platform erejét hangsúlyozva a Microsoft és az Ubisoft ma megerősítette, hogy a régóta várt, középkori környezetben játszódó akciójáték, az “Assassin’s Creed” Xbox 360-ra is meg fog jelenni, a játék egyéb platformokra történő megjelenésével egy időben. Az “Assassin’s Creed”-et, a következő generációs akció-kaland/lopakodós játékot ugyanaz a rendkívül tehetséges és a kritikusok által is többször elismert csapat fejleszti, akik a nagy sikerű “Prince of Persia: The Sands of Time” mögött is állnak. Az “Assassin’s Creed”-ben a játékosok egy könyörtelen és képzett orvgyilkos szerepébe bújnak, aki kíméletlenül üldözi áldozatait a Keresztes Hadjáratok idejében. Múlt héten Japánban a Tokyo Game Show-n a “Lost Odyssey” hihetetlen grafikai stílusával és epikus történetével nyűgözte le a közönséget. A híres japán fejlesztőtől, Hironobu Sakaguchi-tól származó “Lost Odyssey” 2007-ben fog a japán boltokba kerülni, míg az Egyesült Államokba és Európába egy későbbi időpontban érkezik.

Kevés játék keltett nagyobb érdeklődést az elmúlt évben, mint a “BioShock” (2K Games): a Microsoft ma megerősítette, hogy a sokak által várt saját szemszögű lövöldözős játék 2007-es tavaszi megjelenését követően kizárólag Xbox 360 és Windows platformokon lesz játszható.

A következő évre koncentrálva az X06 látogatói egy videó-bemutatókból álló montázst is megtekinthettek. A videó-bemutatók hűen prezentálták az Xbox 360 platform kápráztató erejét és sokoldalúságát, egyedülálló mennyiségi és műfajbéli választékot ígérve a játékosoknak. A bemutató során a Microsoft Game Studios kínálatából a “Crackdown™” (Real Time Worlds), a “Too Human” (Silicon Knights), a “Mass Effect” (BioWare Corp.), és a “Forza Motorsport™ 2” (Turn 10) tűntek fel a képernyőn. Ezeken a Microsoft Game Studios-tól származó játékokon kívül napjaink vezető kiadóitól származó játékok is kiegészítették az Xbox 360 platform már jelenleg is robosztus játékkínálatát olyan címekkel, mint a “John Woo Presents Stranglehold” (Midway), a “Lost Planet: Extreme Condition” (Capcom) és a “Pro Evolution Soccer 6” (Konami).

A Microsoft külön hangsúlyozta az Xbox 360 lendületes fejlődését: a cég több mint 5 millió konzolt adott el a megjelenés óta, amely a konzolok történetének eddigi legsikeresebb startjává teszi a premier óta eltelt időszakot. A Microsoft ezt az utat folytatva az év végéig világszerte 10 millió konzolt dob piacra mintegy 160 játékot felvonultató kínálattal. Az Xbox Live közössége tovább növekszik, és a legjobb úton halad afelé, hogy 6 millió játékosra duplázza méretét 2007. júniusára. Ezeket az adatokat és várakozásokat egy újabb, rendkívül figyelemre méltó szám is alátámasztja: az Xbox 360 tavaly novemberi boltokba kerülése óta ma már több mint 30 országban kapható. Az év végére még több országba jut el az Xbox 360, többek között Dél-Afrikába és Európába - itt Szlovákiában, Csehországban, Magyarországon és Lengyelországban lesz kapható a konzol.

A Microsoft az X06-on a Games for Windows platformmal kapcsolatban is közölt új információkat, valamint több izgalmas új Games for Windows játékot is bejelentett, mint például a “Bioshock” és a “Marvel Universe Online”. Ez év szeptemberében a LucasArts “LEGO® Star Wars® II: The Original Trilogy” játékával és a THQ “Company of Heroes” címével indítva a sort a játékok a Games for Windows márkanevet fogják hordozni, miután megfeleltek a megfelelő technikai irányelvnek. Ezek célja, hogy biztosítsák a fogyasztók számára az állandó, megbízható játékélményt Windows XP-n és Windows Vista-n. Az irányelvek egyszerűbb installálást, magasabb megbízhatóságot követelnek meg, valamint támogatják a Windows Vista kulcs jellemzőit, úgy, mint a Games Explorert és a Szülői Felügyelet funkciót. Támogatják továbbá a szélesvásznú játékot, amelyre a Windows Media® Center nyújt lehetőséget, kompatibilisek lesznek a Windows 64-bites fogyasztói verziójával, továbbá támogatják az Xbox 360 Windows alatt használható kontrollerét (azon játékok esetében, melyek lehetővé teszik a gamepad használatát).

A látogatók vethettek egy pillantást a Games for Windows brand olyan izgalmas, hamarosan megjelenő játékaira is, mint például “Hellgate: London” (NAMCO BANDAI Games), a ”Rail Simulator” (Electronic Arts) és az “Age of Conan: Hyborian Adventures” (Eidos/Funcom), éppúgy, mint a Microsoft Game Studios címeből az “Age of Empires III: The WarChiefs,” “Alan Wake,” “Zoo Tycoon® 2: Marine Mania®,” “Flight Simulator X,” “Shadowrun™,” játékokra és a Windows Vista alatt futó “Halo 2”-re, és az frissen bejelentett “Marvel Universe Online”-re - utóbbi masszívan multiplayer online játék, melyet a Cryptic Studios Xbox 360-ra és Windows Vista-ra fejleszt.

Kapcsolódó linkek:
Microsoft Corporation
1 hozzászólás

Vendég

13 éve, 9 hónapja és 13 napja

jo cik

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

marco profilja