Az utóbbi 2 napban megcsodálhattunk két rövid videót, és konstatálhattuk, hogy a játék címe az Origins szócskával egészül ki. Most pedig a játékmenetet illetően derült fény néhány részletre. A BioWare ezzel az alkotással szeretne visszatérni a gyökereihez. Ennek érdekében a fantasy alkotások legjobb elemeit keverik a hihetetlen vizuális megoldásokkal, érzelemdús elbeszéléssel, izgalmas csatákkal, erős mágikus képességekkel és zseniális szinkronszínészekkel, hogy a darkos, felnőtteknek szóló sztorit és játékmenetet ne is említsük.
Ray Muzyka vezérigazgató az alábbiakat mondta: "Izgatottak vagyunk, hogy visszatérhetünk a BioWare fantasy gyökereihez a Dragon Age: Originszel, amely a több, mint egy évtizedes tapasztalatunk tetőpontja lesz. A Dragon Age: Origins egy sötét, hősi fantasy, amely érzelmileg a legintenzívebb játékélményt nyújtja az eddigi alkotásaink közül."
Az E3 későbbi szakaszában, zárt ajtók mögött, néhány fícsőrt be is mutatnak az arra érdemeseknek, többek között:
Epikus, parti alapú csaták: A Dragon Age-et egy innovatív, skálázható harcrendszerrel szerelik fel. A játékosoknak hatalmas léptékű csatákban kell helytállniuk, és a csapatuk képességeinek használatával az ellenség hordáit törölheti el a felszínről.
Erőteljes mágia: Különböző varázslatok kombinálhatóak egymással, amelyek egyedi hatást és pusztítást eredményeznek.
Alapos karaktermenedzsment: A karakterek speciális képességeket szereznek fejlődésük közben, és egyre pusztítóbb fegyverekre tehetik rá kezüket.
A Te sztorid, a Te utad: A játékos megválaszthatja, hogy kivel kíván szövetséget kötni, kit zúz le, alakítja a világot a döntéseivel, és azzal, hogy hogyan használja fel meglévő erejét.
Eredettörténet: A játékos választ, és végigjátszik egy egyedi előzményt, amely meghatározza, hogy hogyan látja a játékos a világot, és a világ a játékost. Ez befolyásolja azt, hogy ki is a karakter, honnan kezdi a kalandokat.
Mindez roppant királyul hangzik, és remélhetőleg a végleges változatban is viszontlátjuk ezeket a tulajdonságokat. Egy kérésem azért még lenne a tisztelt fejlesztőkhöz: légyszi, légyszi, legyen 6 fős az irányítható csapat.:)