Az Electronic Arts és a Valve együttműködésével kerül a boltokba a Half Life

2005. július 20.
2.3291
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hírblock profilja, adatai
Hírblock
Az Electronic Arts (EA), a világ vezető interaktív szórakoztatóipari vállalata és a Valve, a kasszasikernek számító Half-Life és Counter-Strike sorozatok mögött álló díjnyertes stúdió bejelentette, hogy több évre szóló együttműködést írt alá, annak érdekében, hogy világszerte elérhetővé tegye a Valve játékainak gyűjteményét.

Az együttműködés keretében először két játékot jelentetnek meg a Half-Life 2: Game of the Year és a Counter-Strike: Source PC-s játékokat, amelyek ősszel kerülnek a boltokba.

A Microsoft Xbox rendszeren futó Half-Life 2 megjelenése októberre várható, a terméket világszerte az EA fogja kiadni és forgalmazni.

"Az EA Partners küldetése, hogy megtaláljuk a világ legjobb játékfejlesztő stúdióit és sikeres játék-sorozatait, partnerkapcsolatokat építsünk, lehetőséget adjunk a fejlesztői csapatoknak, hogy bizonyítsák tehetségüket, és minél több ember számára tegyük elérhetővé a kiváló játékokat. Véleményünk szerint a Half-Life és a Counter-Strike minden idők legjobb játék-sorozatai közé tartoznak" – mondta Tom Frisina, az EA Partners elnökhelyettese és vezetője.

"Bármilyen platformról legyen is szó, az EA a világ legjobb játékait jelenteti meg a piacon" – mondta Gabe Newell, a Valve alapítója és elnöke. "A Half-Life 1998. novemberi megjelenése óta a Valve játékai több mint 18 millió példányban jutottak el a felhasználókhoz. Az EA jelenlegi struktúráját és terjesztési csatornáit, a Valve díjnyertes fejlesztői csapatával és a játékainak rajongótáborával ötvözve olyan párost alkotunk, amely világszerte nagy népszerűségnek örvendő termékeket fog nyújtani a konzolon, és a számítógépeken játszó játékosok számára."

A Half-Life 2: Game of the Year a népszerű játék különleges kiadása, amely a Half-Life 2, a Counter-Strike: Source, valamint a Half-Life 2: Deathmatch, és a Half-Life: Source programokat tartalmazza.

A Counter-Strike: Source magasabb szintre emeli a világ elsőszámú online akciójátékát a Source motor segítségével, fantasztikus grafikával, a klasszikus CS térképek továbbfejlesztett és teljesen új változataival, és számos további jellemzővel. A csomag a Half-Life 2: Deathmatch és a Day of Defeat: Source programokat is tartalmazza.

Az Xbox rendszerre fejlesztett Half Life 2 új mércét állít a konzoljátékok számára, hiszen elképesztően valósághű és nagyon gyors reakcióidővel rendelkezik. A Source technológiára épülő Half-Life 2 for Xbox a játékokban valaha tapasztalt legkifinomultabb szereplőkkel, fejlett gépi intelligenciával, pompás grafikával és fizikai játékélménnyel rendelkezik.

A Valve bemutatása
A Bellevue, Washington székhelyű Valve egy szórakoztató szoftvert és technológiát fejlesztő cég, 1996-ban alapították. A cég első terméke, a Half-LifeŽ több mint 50 alkalommal nyerte el az Év játéka címet, a világ legnagyobb példányszámban forgalmazott számítógépes játékokkal foglalkozó magazinja, a PC Gamer 1999. novemberi, 2001. októberi és 2005. áprilisi száma szerint „Minden idők legjobb számítógépes játéka”. A Valve szórakoztató termékeket tartalmazó kínálatában szerepel a Counter-Strike, a Day of Defeat, és a Team FortressŽ. Ezekből a termékekből több mint 18 millió példány kelt el világszerte kereskedelmi forgalomban. Az online számítógépes akciójátékok piacán pedig több mint 88 százalékos részesedéssel rendelkeznek a Valve játékai. A sikeres szórakoztató termékek előállítása mellett a Valve olyan, vezető technológiákat is fejleszt, mint a Source játékmotor és a digitális tartalom továbbítására és kezelésére szolgáló Steam elektronikus terjesztési platform. Jelenleg a Valve csapatát az iparág vezető művészei, programozói és írói közül több mint nyolcvanan alkotják. A cég kilenc éves története során "valószínűtlen új szereplőből" iparágvezetővé fejlődött, közben népszerű és nagyra értékelt számítógépes szórakoztató termékek és technológiák sorozatát állítva elő.

Az Electronic Arts-ról
Az Electronic Arts (EA) központja Redwood City-ben, Kaliforniában található; az EA a világ vezető interaktív szórakoztató szoftverkiadó vállalata. 1982-ben alapították, a 2004-es pénzügyi évben 2.96 milliárd dollár bevételt termelt. A vállalat többféle videojáték platformra, személyi számítógépekre és az internetre fejleszti, adja ki és terjeszti interaktív szoftvereit világszerte. 2003-ban az EA 27 féle olyan játékot adott ki, melyek több mint egymillió példányban keltek el. Az Electronic Arts három termékcsaládban forgalmazza játékait: EA SPORTS, EA GAMES, és EA SPORTS BIG.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profilja