A jól prosperáló stratégiai partnerség kiterjesztéseként a két nagyvállalat egy többéves exkluzív együttműködést jelentett be, amelynek középpontjában a következő generációs videojátékok állnak.
A megegyezés égisze alatt elsőként kiadandó játék a Def Jam 3 (fejlesztői név) - egy akcióktól roskadozó harci-játék, amely elődjeinek, a Def Jam VENDETTA és a Def Jam Fight for NY játékoknak, népszerűségére épít. A megegyezés pénzügyi vonatkozásait nem hozták nyilvánosságra. Az EA márkanév alatt futó, az EA Chicago fejlesztése alatt álló Def Jam 3 tökéletesen olvasztja be a városi életstílust és a hip-hop kultúrát a sorozat népszerű harci mechanizmusába, annak érdekében, hogy forradalmian új következő-generációs utcai harci játékot alkosson. A Def Jam 3 kiemelkedő audiovizuális élményt nyújt a játékosok számára, a profi akciófilmek intenzitásának és drámai hatásának érzetével.
"Az EA és a Def Jam a legismertebb márkák közé sorolhatók a szórakoztatóiparban. Nagy lépésnek tartjuk az együttműködés következő generációs konzolokra való kiterjesztését" - mondta Larry Probst, az EA elnök-vezérigazgatója.
"Az együttműködés megerősíti a Def Jam Enterprises és az EA márkák katalizátor-szerepét a kulturális termékek innovációjának területén. A következő generációs platformok korlátlan lehetőségeket nyitnak a videojátékok világában, biztosak vagyunk benne, hogy az EA-val karöltve nagyszerű újdonságokkal fogunk szolgálni az iparág szereplői számára" - mondta Kevin Liles, a Def Jam Enterprises/EVP Warner Music Group elnök-vezérigazgatója.