Nemrégiben már olvashattunk a
fejlesztők véleményéről az Ouya eladások kapcsán és most Julie Uhrman az Ouya cég vezetője beszélt a dolgokról.
A The Verge magazinnak adott interjúban elmondta, hogy az Ouya tulajdonosok 23%-a vásárolt eddig valamilyen játékot.
Elmondása szerint ez nem annyira rossz, tekintve azt, hogy a konzol mindössze egy hónapja érhető el a felhasználók számára és a fejlesztők is csak 6 hónapja férhettek hozzá először.
Az eladások mértékét az is befolyásolja, hogy az Ouya-n minden játékhoz elérhető egy Trial verzió, tehát vásárlás előtt kipróbálhatóak, így a felhasználók megbizonyosodhatnak arról, hogy érdemes-e költeni a játékra.
Egy korábbi felmérés során kiderült, hogy azok a játékok fogynak a legnagyobb mértékben amelyekhez nem érkezik demó, hanem csak trailer-t kap. Ez igaz, ám a kiadók pont erre hajtanak, hiszen ha lenne demó, akkor a játékosok rájönnének, hogy nem érdemes költeni a játékra és az nem lenne jó üzletstratégia a cég részéről.
fejlesztők véleményéről az Ouya eladások kapcsán és most Julie Uhrman az Ouya cég vezetője beszélt a dolgokról.'>