A Crystal Dynamics csapata próbálkozott ugyan néhány aprósággal feldobni a korábbról ismert játékmenetet, ezek azonban nem sokban járultak hozzá az élmény kiteljesedéséhez. Olyan újdonságok kerültek a programba, mint például a hangvezérlés, Xbox One-nál a Kinectes kamerakezelés, PlayStation 4-en pedig a különböző színekben pompázó kontroller. Ezen funkciók viszont még jóindulattal sem nevezhetőek kielégítőnek, szerencsére azonban a látványvilágról nem mondható el ugyanez.
Tényleg sokkal szebb, mint a PC-s verzió?
Sokan azt gondolták, hogy a Definitive Edition grafikája megegyezik majd a PC-n látott legjobb beállításokkal, ez azonban nem igaz. Az eltérések között rengeteg apróságot találunk, amelyek sokkal színesebbé, sokkal élethűbbé teszik az összképet. Ilyen apróság például, hogy a szélben levelek és törmelékek kavarognak, a fák ágai a valóságnak megfelelően mozognak, a köd pedig mindent beborít.
Mi a helyzet a játék sebességével?
Van még egy apróság, ami már jó ideje foglalkoztatja a játékosokat, ez pedig nem más mint a játék sebessége. Felmerültek korábban olyan pletykák, miszerint Xbox One-on csupán 30 FPS-sel, PS4-en viszont 60 FPS-sel fut a játék. A kérdés eldöntésére a tesztek elolvasása után sem kapunk egyértelmű választ, a Kotaku munkatársa szerint azonban szemmel látható különbség van a két port között, így az Xbox One verzió sebessége valószínűleg közelebb esik a 30 FPS-hez.