Az Insomniac Games túlzás nélkül egy frenetikus névjegyet tett le az asztalra a Ratchet and Clank: Rift Aparttal (tesztünk ITT), és elnézve a PS5-exkluzív kaland minőségét, egészen elképesztő, hogy a fejlesztők mindezt túlhajtás nélkül vitték véghez. Több fejlesztő is jelezte a Twitteren, hogy nem voltak túlóráztatva, ráadásul kiemelték, hogy a szabadság elősegíti a kreativitást is.
Az egyik fejlesztő, Grant Parker elmondta, hogy sima 40 órás munkaheteket tudhat maga mögött, míg egy másik alkalmazott elmondása szerint néha bent maradt dolgozni, de azt is azért, hogy befejezzen valamit a játékkal kapcsolatban. Kényszerítve sosem volt.
Yes, I will also add, that I speak for myself. I do believe the team as a whole did not suffer crunch and our management certainly encouraged that.
— Lindsay Thompson (@Binzimation) June 8, 2021
Yes, I will also add, that I speak for myself. I do believe the team as a whole did not suffer crunch and our management certainly encouraged that.
— Lindsay Thompson (@Binzimation) June 8, 2021