Az Insomniac fejlesztői szerint egyáltalán nem voltak túlhajtva a Ratchet and Clank: Rift Apart fejlesztése során

2021. június 09.
45.0581
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Manapság minden tripla-A cím esetében felmerül a gyanú, hogy esetleg a fejlesztők túlhajtották, túlóráztatták a csapatot, ami mostanra szerencsére nem elfogadott jelenség a játékiparon belül, viszont mindig vannak meglepő kivételek.
 

Az Insomniac Games túlzás nélkül egy frenetikus névjegyet tett le az asztalra a Ratchet and Clank: Rift Aparttal (tesztünk ITT), és elnézve a PS5-exkluzív kaland minőségét, egészen elképesztő, hogy a fejlesztők mindezt túlhajtás nélkül vitték véghez. Több fejlesztő is jelezte a Twitteren, hogy nem voltak túlóráztatva, ráadásul kiemelték, hogy a szabadság elősegíti a kreativitást is.

Az egyik fejlesztő, Grant Parker elmondta, hogy sima 40 órás munkaheteket tudhat maga mögött, míg egy másik alkalmazott elmondása szerint néha bent maradt dolgozni, de azt is azért, hogy befejezzen valamit a játékkal kapcsolatban. Kényszerítve sosem volt.


5 hozzászólás

Gólem

6 hónapja, 1 hete és 4 napja

Mertek volna mást mondani

válasz erre

Xelosz

6 hónapja, 1 hete és 4 napja

Követendő példa

válasz erre

muki

6 hónapja, 1 hete és 4 napja

Finnyás népség ez a fejlesztő népség, hogy már ez is hír.

válasz erre

VaPe

6 hónapja, 1 hete és 4 napja

Jó nekik.

válasz erre

Patrik94

6 hónapja, 1 hete és 4 napja

Az a szomorú hogy már ez is hír. Állandóan panaszkodnak a fejleszztők, nem tudom mi lenne velük egy gyárban.

válasz erre
Ratchet & Clank: Rift Apart
25.590 Ft-tól
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

marco profilja