Az Arkane Studios garantálja, hogy a Prey PC-s változatával nem lesz gond a premierkor

2017. január 03.
4.3251
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Bizonyára mindenki emlékszik arra, hogy mekkorát is zakózott a gyakorlatban a Dishonored 2 PC-s változata a megjelenéskor, amely kis túlzással nemcsak játszhatatlan volt a sok hibától, hanem normálisan futtatni sem lehetett az óriási gépigény miatt.

Az Arkane Studios munkatársai természetesen fogadták a számtalan negatív kritikát és véleményt, így Raphael Colantonio, a csapat kreatív igazgatója a Game Informer munkatársainak bejelentette, hogy megtanulták a leckét, és biztosíthatja a rajongókat arról, hogy a Prey esetében a PC-s port már a megjelenéskor is makulátlan lesz.

Raphael a Dishonored 2 kapcsán kiemelte, hogy mivel a PC, mint játékplatform számtalan különféle konfigurációt takar, ezért a fejlesztés során soha nem lehet tudni pontosan, hogy az egyes összeállításokon miként fut majd a játék.

Vélhetően azonban ennek kiderítésére nem is fordítottak elegendő figyelmet, Raphael ugyanis bejelentette, hogy a Prey PC-s portja esetén kétszer annyi időt fordítanak majd arra, hogy ezzel a változattal minden rendben legyen.
10 hozzászólás

1000feri

7 éve, 10 hónapja és 8 napja

A garaciájukat lehet majd érvényesíteni?? röhögő smiley

válasz erre

ferari51

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

hát nem lehet egy olyan **** játék szerintem

válasz erre

ferari51

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

hát nem lehet egy olyan **** játék szerintem

válasz erre

William

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

totyak írta:
Ha a Dishonored-re nulla időt fordítottak, akkor erre 2x nullát fognak? Remélem csak az ördögöt festem a falra.
Kétszer nulla még mindig nulla röhögő smiley

válasz erre

totyak

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

Ha a Dishonored-re nulla időt fordítottak, akkor erre 2x nullát fognak? Remélem csak az ördögöt festem a falra.

válasz erre

WarriorAutobot

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

A PC-s játékok legnagyobb ellensége. Többet kellene foglalkozni ezzel, de úgy se fognak.

válasz erre

miertkellettaregbevezetes

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

wegh írta:
Azért ne legyen már rakétatudomány az optimalizálás, más is megoldja...
Nem rakétatudomány csak idő és pénz azt meg legtöbbször nem ölnek bele láthatjuk minden évben.

válasz erre

Mordorer

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

Kétszer annyi időt fordítanak rá? Ezzel gyakorlatilag beismerte hogy a Dishonored 2-t le****ták.

válasz erre

Hentes

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

Ezek a mai fejlesztők rohadtul bénák.

válasz erre

wegh

7 éve, 10 hónapja és 9 napja

Azért ne legyen már rakétatudomány az optimalizálás, más is megoldja...

válasz erre
Prey
9.599 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja