A BioWare menedzsere, Casey Hudson beszélt a Game Informer magazinnak legújabb RPG-jükről, ahol elmondta, hogy 20-30 eredeti játék ötletet írtak, majd azokat a részleteket, melyek a legjobban passzoltak egymáshoz, szépen lassan egymásra építették, ami pedig nem működött, azt elvetették. Ennek eredményeképp jött létre az Anthem, mely új cím révén nem támaszkodhatott egy már futó franchise előszelére.
Tekintve, hogy a játék 2019. február 22-én érkezik, a lehető legjobban teszi a BioWare, hogy minden lehetőséget kihasználnak az Anthem hypeolására, hisz jelenleg hatalmas szkepticizmus van sokakban, hiszen nem elég a Mass Effect: Andromeda csúfos leszereplése, de az EA sem könnyítette meg a saját jövőjét azzal, hogy megpakolták loot boxokkal a Star Wars Battlefront 2-t.
Bizakodjunk benne, hogy érzi az EA és a BioWare is a rájuk nehezedő súlyt, és az Anthem-mel sikerül újra visszanyerniük az emberek bizalmát.