A kameruni csapat még 2003-ban kezdett hozzá a játék fejlesztéséhez, mely akkoriban erősen hasonlított a Final Fantasy-kra, valamint más játékokból használt fel grafikai elemeket.
A csapat azóta is szorgalmasan fejleszti a játékot olyannyira, hogy mostanra már semmi nem maradt az eredeti játékmechanikából és egy teljesen új játék lett belőle.
A csapat a végső simítások befejezésére Kickstarter kampányt indított, mely nemrégiben át is lépte a kitűzött 40,000 eurós célt.
Ezen alkalomból a csapat kiadott egy videót melyben megtekinthetjük milyen változásokon is ment át a játék:
A cél elérésével együtt leleplezték az első mérföldköveket is, mely 75,000-nél német és spanyol lokalizáció, illetve a munkálatokban segédkezne Paul Bertone (a Halo 3: ODST direktora) valamint Didier Chanfray (az Alone in the Dark művészeti direktora). A 100,000-es határnál PlayStation 4-es portot is kapunk.
Sajnos a mérföldkövekből úgy tűnik nem lesz semmi, ugyanis a hír írásakor 47,500 euró körül tartott a gyűjtés és már csak 45 óra van hátra.