A Sega nyitottabb az új szerepjátékos ötletekre, mint a Square Enix

2009. augusztus 11.
1.7161
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Sokan elcsodálkoztak, amikor a Sega szárnyai alatt jelentették be a tri-Ace jelenleg is fejlesztés alatt álló szerepjátékát, a Resonance Of Fate-t, a magyarázatra pedig egészen mostanáig kellett várnunk, de végül megkaptuk azt a rendezőtől, Takayuki Suguro-tól.

A dolog egész egyszerűen azzal magyarázható, hogy a Sega, mint kiadó, sokkalta nyitottabbnak bizonyult az újfajta RPG elemekkel való kísérletezgetésre, mint a japán szerepjáték óriás, a Square Enix.

A tri-Ace ezt megelőző munkáját, a Star Ocean: The Last Hope-ot is a Square Enix hozta forgalomba, mint kiadó, a rendhagyóbbnak ígérkező Resonance Of Fate számára viszont a Sega-t szemelték ki, ugyanis Suguro bevallása szerint ők kevésbé ragaszkodnak bevett sémákhoz, sokkal nyitottabbak az újításokra, ami egyben alá is támasztja, hogy a Japánban End Of Eternity címen megjelenő alkotás többnyire nem a megszokott sablonokat kínálja fel eltérő csomagolásban. A Resonance Of Fate története három fiatal körül bonyolódik majd egy olyan futurisztikus környezetben, ahol a Földet drasztikus környezeti változások sújtották. A produkció még idén megjelenik Japánban, majd felénk csak jövőre látogat el az eddigiek alapján ígéretes, szemtelenül látványos akciókkal operáló szerepjáték alkotás.


A Sega nyitottabb az új szerepjátékos ötletekre, mint a Square Enix - 2. kép

nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljatotyak profiljaManiac profilja