Predator előtt borzalom volt, amit műveltek - legalábbis a Rogue Warrior és a Shellshock 2 esetében mindenképpen -, így óriási félelmeink voltak afelől, hogy mit hoznak ki ebből a népszerű franchise-ból. Talán a Sega jelenléte, vagy talán a bizonyítási kényszer okozta, de legutóbbi alkotásuk siker lett, és az ezt lehetővé tevő kritikákról a Develop Online munkatársainak a Rebellion főnök, Jason Kingsley beszélt a minap.
Az úr állítása szerint nagyon meglepődtek, amikor az angol lista legjobbjai között láthatták viszont játékukat, ám természetesen nagyon örültek is ennek a megtiszteltetésnek. Átnézték a kritikákat is, és Jason úgy látja, eddig szinte kivétel nélkül jó értékelések születtek játékaikra, egyedül három amerikai újság húzta le megbocsájthatatlanul a készterméket, szerinte teljesen indokolatlanul. Mindent összevetve tehát Kingsley szerint is sikeres lett az Aliens vs. Predator, amely a múltjukból kifolyólag - ezzel elismerte, hogy nagyon rossz játékokat készítettek -, óriási megpróbáltatás volt, hiszen kétség kívül bizonyítaniuk kellett a játékosoknak és az egész játékvilágnak.
Jason elárulta továbbá, hogy a Rogue Warrior esetében sem az volt a céljuk, hogy egy rossz játékot készítsenek. Egyszerűen olyan határidőket és korlátokat állítottak fel maguk köré, amelynek hála képtelenség volt kiváló alkotást letenni az asztalra, és kételkedik abban, hogy mindez bárkinek is sikerült volna. A jövőben így szeretnék javítani a hibáikon, ám ez reméljük nem azt jelenti, hogy elkészítik a Rogue Warrior 2-t, hanem azt, hogy folytatják az Aliens vs. Predator-t - ez elég kézenfekvő jelenleg -, vagy ilyen minőségben készítenek újabb és újabb projekteket. Ti mit szeretnétek? Egy újabb Rogue Warrior-t, igaz?