Arcania: Gothic 4: Képek a játékról

2010. augusztus 04.
2.3301
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Lilith profilja, adatai
Lilith
A JoWood kiadó nemrég hivatalosan is közzé tett a felhasználók számára néhány újabb képet a készülő Arcania: Gothic 4 című produktumáról.

A program előreláthatólag idén október 12-én fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra. A játék története nem kapcsolódik teljesen a trilógiához, mivel ezúttal egy új főhőst kapunk, aki Feshyr szigetén él és a kalandjából hazatérve feldúlva találja a faluját és lakókat pedig megölték. Bosszút akar állni azon, aki ezt tette és elindul, hogy szembeszálljon a gonosszal. Az előző epizódok főhőse is feltűnik a játékban, aki immáron király, viszont az idők során kegyetlen zsarnokká vált.

A nyitott világ megmarad, viszont a harmadik részhez képest sajnos kevesebb bejárható szféra lesz a játékban. A valós idejű csaták alatt tapasztalati pontokra tehetünk szert, amelyek segítségével fejleszthetjük a karakterünket és különféle képességeket birtokolhatunk. A matériában számos felszerelés és fegyver közül válogathatunk, beleértve a páncélzatot is. A varázslók három különböző mágia közül választhatnak majd, amelyek a következők: jég, tűz és villám varázslatok. A készítők időjárást és napszakokat is integrálnak a szoftverbe. Bizonyos területek csak a történet előrehaladtával válnak majd elérhetővé és, ha elég szemfülesek vagyunk, akkor új eszközökre lelhetünk a nyitott világban.


Arcania: Gothic 4: Képek a játékról - 2. kép



Arcania: Gothic 4: Képek a játékról - 3. kép



Arcania: Gothic 4: Képek a játékról - 4. kép



Arcania: Gothic 4: Képek a játékról - 5. kép

4 hozzászólás

Tibit

14 éve, 10 hónapja és 1 napja

Lac írta:
Lehet, hogy az előbbi nem illene a világba, de ne feledd, hogy már más csapat készíti a játékot, akik szerint ez lehet, hogy rendben van.

Szerintem azonban inkább olyanokra kell gondolni, minthogy leomló szikla zárja el a völgyet, amit később majd eltüntet valami mágia, vagy valami hasonló.
Na igen, ebben igazad van. Így már kicsit tisztább a dolog.
És kezdek arra is rájönni, hogy ha nagyon Gothicozni akarok, mehetek vissza a Risenhez. Mert végülis ez is már egy új RPG lesz, szinte semmi köze nem lesz a Gothic 3-hoz, csupán néhány történeti szál, meg persze néhány kezelési hasonlóság. A nevet persze megtartották, azért h az ilyen kis idióta gothic fanok mint én megvegyék a gamet.

válasz erre

Lac

14 éve, 10 hónapja és 1 napja

Tibit írta:
"Bizonyos területek csak a történet előrehaladtával válnak majd elérhetővé..." ezt a részt úgy kell érteni, hogy egy láthatatlan fal lesz előttünk, vagy csak baromi erős szörnyekkel lesz elállva az út? Az előbbi nem vallana a Gothic világára. Az utóbbit meg könnyen ki lehet játszani. Akk?
Lehet, hogy az előbbi nem illene a világba, de ne feledd, hogy már más csapat készíti a játékot, akik szerint ez lehet, hogy rendben van.

Szerintem azonban inkább olyanokra kell gondolni, minthogy leomló szikla zárja el a völgyet, amit később majd eltüntet valami mágia, vagy valami hasonló.

válasz erre

Tibit

14 éve, 10 hónapja és 1 napja

"Bizonyos területek csak a történet előrehaladtával válnak majd elérhetővé..." ezt a részt úgy kell érteni, hogy egy láthatatlan fal lesz előttünk, vagy csak baromi erős szörnyekkel lesz elállva az út? Az előbbi nem vallana a Gothic világára. Az utóbbit meg könnyen ki lehet játszani. Akk?

válasz erre

Tibit

14 éve, 10 hónapja és 1 napja

Ajajj, már látom előre, hogy pár osztályzattal gyengébb leszek évvégén. :

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja