Az iparokkal foglalkozó MCV folyóirat állítása szerint a PS4 eladások hétről-hétre 300 százalékos növekedést produkáltak a Destiny megjelenése óta. Még nem fedték fel a végső eladási számokat, bár annyit tudni, hogy a Sony új-generációs konzoljából a hét napos periódus alatt kétszer több kelt el, mint Xbox One-ból.
A Destiny-t főképpen PS4 játékként reklámozták az Egyesült Királyságban, mivel itt a Microsoft-nak tilos volt reklámozni Xbox One és Xbox 360 konzolra. A legtöbb TV reklám és hirdetőtábla a Destiny-vel egybecsomagolt PS4-et ajánlotta. Ezek a korlátozások vezették arra a Microsoft-ot, hogy megjelentessen egy áll-reklámot egy Destiny parfümről, amit rögtön a megjelenés után eltávolítottak.
Mindeközben a heti Destiny eladások azt mutatják fele-fele arányban osztozik a Sony és a Microsoft a többi platformnak köszönhetően, mivel az Xbox 360 verzióból több kelt el, mint a PS3-asból.