Androidos kerékpárral állt elő a LeEco

2016. február 26.
3.3811
petike737 profilja, adatai
petike737
A kerékpározás mostanság egyre felkapottabb hobbi, illetve a városi közlekedési kultúrában is egyre nagyobb szerepet kap, így talán még meglepő is lehet, hogy az okoskerékpárok még nagyon ritkának számítanak a piacon.

Elsőre kicsit furcsa lehet a koncepció, ugyanakkor jobban belegondolva a biciklizésnek számos mérhető pontja van, illetve az okosítás nem csak az egészséggel kapcsolatos dolgokat érintheti.

A LeEco Le Syvrac három változatban készül, a legolcsóbb alumínium vázas modell 170 000 Ft környékén van, de van egy 260 000 ezres, valamivel könnyebb vázzal rendelkező modell is, a csúcsverzió pedig 1,7 millió és teljesen karbonvázas, elektronikus váltós.

A funkciók között egyébként a riasztást, a lámpák automatikus lámpakezelést és a szokásos fitnesz megoldások találjuk meg. Kapunk még térképet, navigációt és iránytűt, mindezt pedig ujjlenyomattal tarthatjuk meg magunknak.
6 hozzászólás

rDAVE

6 hónapja, 1 hete és 3 napja

Ha gazdag lennék és gazdag környéken laknék esetleg, de ezt máshol úgy szétkapják, mint a sz.rt. Hiába riasztózik ott.

válasz erre

venoman

6 hónapja, 1 hete és 4 napja

Végre 10 év után látom a legnagyobb előre haladást először bicajban. Ez olyan mint a telefonok közti generációs váltás. Itt a forradalmasított változtatásokra gondolok. Pl: A sima alapképernyőről a színes megjelenésére vagy a most már úgymond megszokott érintő képernyősre ami a nyomó gombos szériát váltotta.
A bicajban utoljára az úgymond generációs váltást a váltók tekintetében érzékelhettük. Amikor megjelent a SYS rendszer ami annyit jelent,hogy 1 kapcsolás a váltókaron egy fokozat ugrás a fogaskeréken. Ez a fejlesztés nagyságrendekkel megkönyitette a túrázás a versenyzés kényelmi funkcióját. Dinamikusabb könnyebb városi bringázást teremtett. Vagy amikor megjelent a több funkciós digitális kilométer óra. Rengeteg információ segítette utunkat. Itt volt az ideje ,hogy legyen egy generációs váltás a kerékpár területén is. Az okos kerékpárra mostanra színte kiéhezve vár a bringás társadalom,hisz napi kellékünkhöz amit nap mint nap használunk épp úgy hozzá fog tartozni mint az okos telefon, az okos óra vagy a smart okos tv. Mondjuk az elektromos váltás az már a bringázás krémje de én a manuális váltás híve vagyok mert a váltást rengeteg minden befolyásolja, értem itt a papucsok szimetriáját a hajtómű lánctányérjának egyenességét, a váltó tartó fül görbeségét stb,stb. A manuális váltóknál nagyobb a tűrés határ a felsoroltaknál ezért kisebb görbület még kijátszható. Az elektromosnál hát,hát nem vagyok bíztos.

válasz erre

WarriorAutobot

6 hónapja, 1 hete és 6 napja

Nem rossz, de 1,7 milka egy bringáért... au... ez már nagyon sok!

válasz erre

totyak

6 hónapja, 2 hete

Formára tetszik, csak kár volt beleerőltetni a droidot. INkább lenne normál bringa, ugyanezzel a vonalvezetéssel, csak kissé karcsúbb vázzal itt-ott.

válasz erre

Hentes

6 hónapja, 2 hete

És mégis mi az értelme????

válasz erre

kpal

6 hónapja, 2 hete

Elfogadnám , szeretek bringázni.

válasz erre

 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

Espio profiljaAngryKnight profiljaMarduk profiljamovi profiljaWillThaWheel profiljarDAVE profiljawegh profiljagery1113 profiljaImperator profiljaNeurotic profilja