Amy minderről a spanyol Gamelab fejlesztői eseményen beszélt, ahol miután átvette a Honor Award elismerést, a közönség soraiból többen is rákérdeztek az írónőnél az Electronic Arts égisze alatt elindított Star Wars-projektre, aminek törlése - de sokkal inkább egyfajta újraindítása - miatt Hennig nem hibáztatja a kiadót.
A veterán fejlesztő kiemelte, hogy tisztában van a jelenlegi piacon a single player játékok helyzetével, ezáltal ezek a projektek nagyon drágák és nagyon kockázatosak lettek, és sokak szerint nem hozzák azt az ár-érték arányt mint a többjátékos lövöldék, hiszen kevesebb időt lehet eltölteni velük, és nem is élő szolgáltatásként működnek.
Amy hozzátette, hogy Isten áldja meg a Sony-t, amiért még mindig teljes mellszélességgel kiáll az egyjátékos élmények mellett, mert a jelenlegi piacon nagyon rémisztő a helyzet, hiszen Hennig szerint hiába szereti ő is ezt a stílust, manapság nem tartható fenn.
Persze lát megoldást, így szerinte a rövidebb, olcsóbb élmények és a kedvezőbb árak tartós megoldással szolgálhatnának digitális terjesztés mellett. Amy egyébiránt januárban elhagyta az EA kötelékét, hogy saját stúdiót alapítson, ahol egy kísérleti projekt mellett egy VR-játék fejlesztésébe kezdett.