Állítólag túlhajszolják a Halo Infinite fejlesztőcsapatát

2021. május 08.
32.3281
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Egy anoním, ex-343-s fejlesztő adott interjút a napokban, és bár az interjú mandarin nyelven zajlott le, több fordítás is arra mutat, hogy bizony egyaránt vannak negatívumok és pozitívumok is az elhangzottak között.
 

Állítólagosan a tavaly E3-as gameplay azért volt annyira borzasztó, mert a sebtiben összerántott engine még messze nem volt annyira kivajazva, mint amennyire kellett volna, ugyanakkor az eltelt időben sokat pofoztak rajta - viszont ehhez megannyi túlóra és túlhajszolás kellett a csapaton belül.

Állítólagosan szörnyen ambiciózus projektet vállalt magára a 343, aminek köszönhetően sok single player és multiplayer tartalmat kivágtak a fejlesztés alatt, azonban a jó hír: emberünk szerint a végeredmény nagyszerű lesz, és a végtermék rengeteget profitál az alkotók kemény munkájából.
7 hozzászólás

fighterlaci

4 hónapja, 3 hete és 6 napja

Neo1989 írta:
Ismerős érzés, csak én egészségügyi dolgozó vagyok.
RESPECT.

válasz erre

Neo1989

5 hónapja,

Ismerős érzés, csak én egészségügyi dolgozó vagyok.

válasz erre

Gólem

5 hónapja,

Egy ilyen hír általában szokott lenni valamelyik nagy címnél. Ilyen ez a fejlesztői munka.

válasz erre

Ronalddo

5 hónapja,

Így szokott ez lenni ilyen játékoknál. Nyilván aki elmegy fejlesztőnek, tisztában van ezekkel. Ha meg nincs akkor mondjon fel és menjen el takarítani. Kíváncsi lennék, melyik a jobb.

válasz erre

petrovicsz

5 hónapja,

A szívem szakad meg értük.

válasz erre

Patrik94

5 hónapja,

Gondolom a fizu se **** mellé.

válasz erre

VaPe

5 hónapja,

Meglátjuk.

válasz erre
Halo Infinite
nincs ár
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

WickedSick profiljamarco profilja