A PC Games Hardware munkatársa interjút készített az
Alien: Isolation mögött álló Creative Assembly csapatával, amelynek köszönhetően újabb érdekes részletek láttak napvilágot az ősszel érkező túlélőhorror kapcsán.
A Creative Assembly saját fejlesztésű grafikus motort használ az
Alien: Isolation megjelenítéséhez, amely, mint kiderült aktívan kihasználja a többmagos processzorokban rejlő lehetőséget, így minél több maggal rendelkezünk, annál jobban hasít majd a játék. Elméletileg.
Mi magunk készítettük el az
Alien: Isolation grafikus motorját, s habár akkoriban még nem voltak konkrét információink a next-gen konzolok specifikációiról, tudtuk, hogy milyen részletességű grafikát és milyen játékelemeket akarunk létrehozni.
Jó hír továbbá, hogy a Creative Assembly komolyan fontolóra veszi az AMD által kifejlesztett alkalmazásprogramozói interfész, azaz a Mantle API integrálását, a csapat ugyanis nagy potenciált lát a technológiában. Ha minden igaz, az
Alien: Isolation október 7-én érkezik PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 és PS4 rendszerekre.
Alien: Isolation mögött álló Creative Assembly csapatával, amelynek köszönhetően újabb érdekes részletek láttak napvilágot az ősszel érkező túlélőhorror kapcsán.'>