Alakul a World of Darkness MMORPG

2011. szeptember 18.
2.7531
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hobbikocka profilja, adatai
Hobbikocka
Jó régen volt, hogy utoljára hírt adtunk a World of Darkness szerepjátékok világát alapul vevő online RPG-ről.

A CCP készülő játéka a megtévesztő cím ellenére nem az összes WoD játékból merít, hanem csak a legismertebbnek számító Vampire: The Masquerade-ből. A készítők olyan játékot szeretnének viszontlátni a monitorokon, ami az "emberi interakcióra" épít, szerintük ugyanis a mai MMO-k nagy része komoly hiányosságokkal rendelkezik ilyen téren. Amennyire lehet, szeretnék visszaadni az élő RPG-k élményét. Néhány információ, amit a készítők tettek közzé:

Lesz egy CCP által irányított fő történetszál a játékban, de a történet alakítását a játékosokra szeretnék bízni. Azt már tudjuk, hogy mindenki halandóként kezdi a játékot, és maga döntheti el, hogy "rokonná" (vámpírrá) akar-e válni. Lesz végleges halála a halandóknak és a vámpíroknak is. Több várost tartalmaz a játék, ezek közt lehetséges (és ajánlott) lesz a kommunikáció. A Caitiff, azaz klán nélküli vámpírok nem lesznek benne a történetben. Az alkalmi játékosok is jól szórakozhatnak majd, de a hardcore gamerekre sokkal összetettebb élmény és extra jutalmak várnak. Nem lesz nappal/éjjel váltakozás, csak éjszaka. Ha túl sok olyan tettet hajtunk végre, ami emberi lényünket elhalványítja, végül teljesen elveszíthetjük "humanity" értékünket, ekkor más játékosok (lehet hogy NPC-k is) megtámadhatnak minket. A griefing büntetve lesz a játékon belül, de akár a fiók letiltásával is. Barátaink segítsége nélkül eélyünk sincs a tápláléklánc tetejére kerülni. A játékosok Herceggé válhatnak, egész városokat irányítva, anélkül, hogy akár egy élőlényt is megölnének, kizárólag networking-en, politikán és barátságokon keresztül.

A játék indulásakor nem lesznek játszhatók más WoD lények (vérfarkasok, mágusok stb.), de NPC-ként előfordulhatnak, avgy legalább említés szintjén. A karakterlap nagyon hasonló lesz a papír változat karakterlapjához. A karakterek neve a fejük fölött alapjáraton nem jelenik meg, de bekapcsolható. A világ folyamatosan változásban lesz, a játékosok tettei következményekkel járnak. A lélekszívás egyelőre nem biztos, hogy utat talál magának a játék világába. Dinamikus NPC küldetések, világméretű események, mindez egy szerveren, nem lesznek shardok és instancing. A játékot felnőtteknek szánják, ezért nem zárkózik el a vértől, brutalitástól és meztelenségtől, de ezeket nem öncélúan alkalmazza.

Megjelenés sajna leghamarabb 2012-ben.
3 hozzászólás

Vendég

13 éve, 8 hónapja és 3 napja

nem egy nagy durranás

válasz erre

Vendég

13 éve, 8 hónapja és 3 napja

Jó soká jön ez még...

válasz erre

Vendég

13 éve, 8 hónapja és 3 napja

Ez mi?meglepett smiley Eddig nem is hallottam róla.meglepett smiley Érdekes sztorinak ígérkezik, nem egy szokványos mmo. Várós!

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaXTomiX0029 profilja