A Hewlett Packard a leginkább ügyfélbarát

2008. február 25.
1.5981
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Gömi profilja, adatai
Gömi
Egy széles körben készített felmérés szerint a felhasználók a Hewlett Packard online ügyfélszolgálati rendszerét találták a legjobbnak.

A felmérés 18, számítástechnikához köthető nagyvállalat ügyfeleinek bevonásával készült, mint például a Lenovo, az Apple, a Microsoft, vagy a Xerox. A cégek rangsorolását olyan szempontok szerint végezték, mint a vonatkozó weboldalaik használhatósága, vagy az ügyfelekkel való bánásmód.

A vállalatok újabb és újabb eszközökkel próbálják segíteni ügyfeleiket, a felhasználókat. A vizsgált cégek fele immár chat-szolgáltatással is segíti immár a felhasználókat, ez a módszer az utóbbi néhání hónapban vált divatossá. Nem mindegy azonban, mennyire átlátható az webes tartalom, mely segíteni hivatott. Ez a szempont leginkább a laikusok és az átlagfelhasználók számára lehet különösen fontos. A legjobb oldal minősítését a Sun kapta, jól szerepelt az Apple, a Microsoft valamint a Hewlett Packard. Ez utóbbi kapta a legjobb minősítést szervízmunkatársainak ügyfélközpontúsága miatt.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja