A felmérés 18, számítástechnikához köthető nagyvállalat ügyfeleinek bevonásával készült, mint például a Lenovo, az Apple, a Microsoft, vagy a Xerox. A cégek rangsorolását olyan szempontok szerint végezték, mint a vonatkozó weboldalaik használhatósága, vagy az ügyfelekkel való bánásmód.
A vállalatok újabb és újabb eszközökkel próbálják segíteni ügyfeleiket, a felhasználókat. A vizsgált cégek fele immár chat-szolgáltatással is segíti immár a felhasználókat, ez a módszer az utóbbi néhání hónapban vált divatossá. Nem mindegy azonban, mennyire átlátható az webes tartalom, mely segíteni hivatott. Ez a szempont leginkább a laikusok és az átlagfelhasználók számára lehet különösen fontos. A legjobb oldal minősítését a Sun kapta, jól szerepelt az Apple, a Microsoft valamint a Hewlett Packard. Ez utóbbi kapta a legjobb minősítést szervízmunkatársainak ügyfélközpontúsága miatt.