Különösen igaz ez a legdivatosabb stílusra, a First Person Shooterekre, amelyekből tucatnyi jelenik meg minden évben a konzolra. A Microsoft egyik embere, David Dennis szerint ugyanúgy próbálják reklámokkal támogatni a casual játékokat is, a különbség csupán annyi, hogy a hardcore játékok gyakran önmagukat adják el, nem szükséges hirdetésekkel felhívni a figyelmet az ilyen kaliberű produktumokra.
" Sokkal nehezebb a casual játékokat reklámozni, mint a hardcore-okat" - nyilatkozta Dennis. " Az a különbség, hogy a hardcore játékok annyira a köztudatban vannak, hogy nincs szükség a reklámozásra. Persze azért kell őket hirdetni, de ezek a játékok olyannyira ismertek, hogy akár reklám nélkül is simán eladják magukat. Azért van ez, mert olyan intenzív élményt adnak, amire a megszállottabb játékosoknak szükségük van, ezért ezek az emberek minden esetben megveszik az ilyen játékokat, fejlődésüket rendszeresen nyomon követik. Beleivódnak a tudatukba reklám nélkül is."