A Hardcore játékok akadályozzák a játékipar növekedését

2010. március 30.
1.9231
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Yoyo profilja, adatai
Yoyo
Hiába az egyre növekvő casual réteg, a játékipar bevételének nagy részét még mindig a hardcore játékosok adják.

A Splinter Cell: Conviction kreatív igazgatója, Max Beland szerint ez komoly probléma, ha a bevételek növeléséről van szó. Elmondása alapján az iparág bevételeinek drasztikus növekedését az akadályozza, hogy a legtöbbször még mindig a hardcore réteg számára készülnek a játékok, ahelyett, hogy más csoportokat próbálnának a fejlesztőcégek bevonni a játékok világába. Beland az Industry Gamesnek részletesen kifejtette álláspontját a hardcore játékokkal kapcsolatban.

"Úgy gondolom, hogy ez egy elég kényes téma, mert mint iparág, szeretnénk növekedni"- osztotta meg gondolatait Beland. "Ezért ideje lenne abbahagyni a kifejezetten hardcore játékok gyártását. Ugyanakkor félünk is ettől a lépéstől, hiszen jelenleg a hardcore rétegtől jön a legtöbb bevételünk, és nem akarunk potenciális vásárlókat veszíteni. Ha mégis a casual játékokat helyeznénk előtérbe, akkor az lenne a probléma, hogy a legtöbb újságíró hardcore játékos, így nem feltétlenül kapnánk jó kritikákat. Igazi kihívás, hogy olyan termékeket állítsunk elő, amely minden csoport számára megfelelő. A másik dolog, amit szeretnék elmondani, hogy nem nagyon szeretem a "könnyen kezelhető, könnyen érthető" játékokat, mert olyan hatásuk van, mintha direkt butítottak volna a fejlesztők egy adott játékon. Ennek ellenére ott van például a Call of Duty, amire illik ez a jelző, és még sincs olyan érzése az embernek, hogy egy lebutított játékkal játszik. A jövőben így mi is igyekszünk majd könnyen kezelhető és érthető játékokat kiadni."
2 hozzászólás

richie8

11 éve, 7 hónapja és 3 napja

Valahogy ezt most kicsit patthelyzetnek érzem.

válasz erre

italianman

11 éve, 7 hónapja és 10 napja

Call of duty,battlefield nem ér semmit.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja