Már jól ismert a The Witcher-t fejlesztő CD Projekt Red anti-DRM (digitális jogkezelés) hozzáállása, ám a a vállalat marketing fejese nemrég részletezte az okokat, hogy a lengyel stúdió miért ellenzi annyira a különféle biztonsági óvintézkedéseket játékaikon.
Michal Platkow-Gilewski egy új interjúban elmondta, a DRM egyszerűen egy zsákutca a kalózkodás megállításába. Ezt mondta az IGN-nek:
Nem akarunk senkit se megtámadni. Minden döntéshozó alkalomkor, az első szabály, hogy úgy tárgyalunk a játékosokkal, ahogyan mi szeretnénk, hogy hozzánk álljanak. Nem hiszünk a DRM-ben mert utáljuk a DRM-et. Nem véd és nem igazán működik. A játékokat feltörhetik percek, órák vagy napok alatt, de mindig feltörik. Ha kalózkodni akarsz, találsz megoldást. De ha egy elkötelezett játékos vagy és megveszed a játékokat, miért kellene akadályokat tegyünk eléd?
A CD Projekt Red híres a DRM ellenességéről. A vállalat korábban megjegyezte, hogy a DRM a legrosszabb dolog ami megtörténhetett a játékvilágban. A cég szintén tartja magát ahhoz a nézethez, hogy nem tekintik a közönségüket két lábon járkáló pénztárcának.