A Vigil Games szerint egyszerű fejleszteni a Nintendo Wii U-ra

2011. november 29.
2.0731
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Az újabb hardverek, esetünkben játékkonzolok bevezetésénél mindig fontos szempontot jelent, hogy az adott gépre könnyű-e fejleszteni vagy nehéz? Ez a tulajdonság ugyan egyáltalán nem határozza meg a masinára érkező játékok milyenségét - elég csak a híresen rossz fejlesztői környezettel bíró PlayStation 3-ra gondolni -, ugyanakkor a videojátékokat készítők számára egyértelmű pozitívum, ha az ő életüket próbálják megkönnyíteni a konzolokat gyártó vállalatok.

Legfrissebb információnk szerint a Nintendo éppen ilyen.

A Darksiders 2 fejlesztési munkálataival foglalatoskodó Vigil Games, pontosabban a csapat egyik menedzsere, David Adams úgy nyilatkozott a Gameinformer kérdéseire, hogy nagyon egyszerű fejleszteni a Nintendo Wii U-ra, erre pedig ékes bizonyíték, hogy a Darksiders 2 eme platformra szánt demóját összesen három programozó készítette el, mindösszesen öt hét leforgása alatt. David elmondta, hogy programozói szemmel lényegesen könnyebb játékot készíteni Wii U-ra, mint PlayStation 3-ra, sőt, még az Xbox 360 fejlesztői környezetével is erősen vetekszik a masina. Reméljük, hogy a bevett gyakorlattal ellentétben ez a tulajdonság azért némileg kihat majd a platformra érkező játékok milyenségére is, hogy a Nintendo ismét régi fényében pompázhasson.
3 hozzászólás

Vendég

13 éve, 4 hónapja és 17 napja

Vendég írta:
Lehet hogy egyszerű de milyen a végeredmény? Eléri vajon egy ps3 szintjét?
Szerintem borítékolhatjuk, hogy: NEM!

válasz erre

Vendég

13 éve, 4 hónapja és 23 napja

Lehet hogy egyszerű de milyen a végeredmény? Eléri vajon egy ps3 szintjét?

válasz erre

Vendég

13 éve, 4 hónapja és 23 napja

Reméljük. A Wii mostani formában sajnos nagyon rétegjáték, és épp a casual rétegé... Viszont ez a veszte a komolyabb játékosok között..

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja