Az elmúlt napokban ismét forró téma lett az Assassin's Creed: Unity, főleg azért, mert mindkét konzolon 900p-s felbontással és 30 fps-sel fog menni, a fejlesztők véleménye szerint az utóbbi nem is akkora baj, még akkor sem, ha ez lesz az elkövetkezendő időkben a standard.
A fejlesztők sokáig 60-at szerettek volna, de ez kétszer olyan nehezebb, és nem számít a renderelés minőségét illetően, illetve
megkülönböztetni is nehezebb az emberi szemnek.
30 volt a célunk, úgy sokkal élethűbb. A 60 fps jó egy lövöldözős játéknak, de nem annyira jó egy kalandjátéknak. Az emberek is sokkal jobban szeretik a 30-at. Továbbá, így minden mást felvihetünk a maximumra. Ha a játék gyönyörű, akkor kit érdekelnek a számok?
Bár a Ubisoft
minden lehetséges módon próbálja megvédeni álláspontját, elég valószínű, hogy ettől nem lesznek túlságosan népszerűek, főleg, ha valóban a játékipar a 60 fps-es standard mellett dönt.