A Ubisoft kreatív igazgatója szerint nem kell minden játéknak befejezés

2013. július 02.
1.6141
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Egy rendkívül érdekes beszélgetést rögzített a Gamasutra magazin a Ubisoft kreatív igazgatójával, avagy Jason VandenBerghével, aki a játékok befejezésével, avagy fináléjával kapcsolatban nyilatkozott érdekességeket.

Jason szerint ugyanis szerinte nem minden videojátéknak van szüksége konkrét befejezésre, jobb, ha a játékos dönti el, hogy mikor hagyja abba a mókázást és mikor fejezi be a történetet.

VandenBerghe példaként a focit és a pókert hozta fel, amelyeknek szintén nincs konkrét befejezésük vagy végük, mindig folytathatók, bármikor abbahagyhatók és ez szerinte egy jó, mindemellett pedig követendő útirány.

Érdekesség, hogy egy 2011-es felmérés szerint a rajongóknak csak maximum 20 százaléka fejezi be megvásárolt videojátékait, így Jason talán nem is beszélt annyira a levegőbe.

Reméljük azért a Ubisoft a jövőben nem tér át a befejezetlen videojátékokra, de ha belegondolunk, a múltban már így is komoly trenddé váltak a nyitott kérdésekkel végződő produktumok, nem igaz?
8 hozzászólás

totyak

11 éve, 7 hónapja és 2 napja

Én kifejezetten utálom filmekben is, játékokban is, ha nincs egyértelmű befejezés. Ottmarad bennem a kérdés, de választ senki nem tud adni.

válasz erre

Vendég

11 éve, 8 hónapja és 23 napja

A Ubisoft az új EA ami az idióta kijelentéseket illet!röhögő smiley

válasz erre

Vendég

11 éve, 8 hónapja és 23 napja

Épp most értesítettek e-mail-ben, hogy a Ubisoft adatbázisából felhasználóneveket, jelszavakat loptak! Akinek van Uplay profilja, változtasson jelszót minél előbb! szomorú smiley

válasz erre

rDAVE

11 éve, 8 hónapja és 23 napja

Nekem ez úgy hangzik, hogy több ezer DLC-t akarnak kiadni egy játékhoz és a "játékos dönti el" rész pedig azaz, hogy amennyit megvesz, annyi ideig játszik a történetben.

válasz erre

Vendég

11 éve, 8 hónapja és 23 napja

Ez félrebeszél! röhögő smiley

válasz erre

marco

11 éve, 8 hónapja és 23 napja

Van valami abban amit mondd, de alapvetően egy nagy baromság a dolog. Kell befejezés, hiszen ez egy kihívás, egy cél. Érdekes lenne mondjuk egy film is ha a vetítés közben egyszer csak lekapcsolnák a gépet aztán menjen mindenki haza.

Amiket felhozott példának és amit Xelosz is mond, ott egyértelműen nem kell befejezés, hiszen nem is lehet benne (bár egy focijátékban pl a vb cím elnyerése is befejezés lehet), de a többinél süket szöveg.

válasz erre

Vendég

11 éve, 8 hónapja és 23 napja

Honnan jönnek ezek a hülye, semmitmondó kijelentések? röhögő smiley Egyáltalán miért kerülnek egy mondatba a póker és a Ubisoft játékai? Evidens hogy a póker mellé nem jár történet és befejezés se, miről beszél ez?! meglepett smiley Póker játék fejlesztésébe fogtak, netán sztori nélküli sandbox játékról álmodik? Ezt nem értem... röhögő smileyszomorú smiley

válasz erre

Xelosz

11 éve, 8 hónapja és 23 napja

Nos ezzel én teljesen egyet értek.
szeretem a történettel rendelkező játékokat de van amit a nyelv ismeret miatt egyáltalán nem értek így szükség van olyan játékra is amiben csak megyek és kész aztán ha megunom abbahagyom jó mondjuk erre tökéletes egy mmorpg de egy sima story nélküli lövöldét is eltudok képzelni sőt van is ilyen amivel el van az ember órákat napokat talán még hónapokat is röhögő smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja